پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۹۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
"الکساندر نواک" وعده داد حتی در صورت ناکامی طرح فریز نفتی، رسیدن به توازن در عرضه و تقاضای طلای سیاه از نیمه دوم سال 2017 ممکن می‌شود.
شعار سال:

به نقل از اسپوتنیک؛ "الکساندر نواک،" وزیر انرژی روسیه، در آستانه حضور در نشست غیر رسمی اعضای عضو و غیرعضو اوپک اظهار داشت: حتی اگر طرح فریز نفتی به تصویب نرسد و تغییری در روند تولیدات بوجود نیاید، سطح عرضه و تقاضا در بازارهای جهانی، اواخر یال 2017 به یک توازن نسبی خواهد رسید و در ان زمان شاهد رونق مجدد بهای طلای سیاه خواهیم بود.

قرار است نشست غیررسمی اوپک روزهای 26 تا 28 سپتامبر (5 تا 7 مهر) در الجزیره برگزار شود. نواک در این باره گفت: همه چیز به میزان تقاضای بازار، منابع نفتی و شرایط اقتصادی کشورهای واردکننده نفت بستگی دارد.  تمام این مسائل باید مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد. پیش‌بینی می‌کنم سال آینده شاهد تقویت تقاضا از سوی بازار باشیم. به عقیده من در نیمه دوم سال 2017 توازنی میان عرضه و تقاضا بوجود می‌آید.

تولیدکنندگان نفتی امیدوارند با توافق بر سر طرح فریز نفتی، سطح تولیدات را محدود کرده و موجب برطرف شدن مازاد تولیدات نفتی در بازار شوند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 5 مهر 1395، کد مطلب:5794581 :www.iryjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین