پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس جهت بررسی مشکلات واحد‌ها و شرکت شهرک‌های صنعتی در این شرکت حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل قرار گرفت.
شعارسال: ابراهیم عزیزی در این نشست در محل شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد، بر حمایت قاطع از صنعتگران به عنوان جهادگران عرصه تولید تاکید کرد و در عین حال گفت: مشکلات و کمبود‌های دولت را نیز باید لحاظ کرد، اما انصاف نیست که همه بار مشکلات روی دوش صنعتگر باشد.

او ادامه داد: با این اوصاف باید به یک مدل منصفانه‌ای برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی برسیم که همه خدمات را پوشش دهد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: صنعتگران عزیز در خصوص مشکلات طرحی را تنظیم و به مجمع نمایندگان ارائه دهند تا موضوعاتی که باید در مرکز دنبال شود، توسط نمایندگان پیگیری و به سرانجام رسد.

رئیس مجمع نمایندگان فارس خاطرنشان کرد: امروز همه گروه‌های تخصصی صنعت فارس باید در تصمیم گیری‌ها مشارکت داده شوند و نگاه مجمع نمایندگان به بحث‌های کارشناسی دقیق و جامع است.

عزیزی همچنین گفت: فارس استان مستعدی در صنعت است، اما برای حل مشکلات نباید منتظر منابع دولتی باشیم لذا مشارکت بخش خصوصی در این مسیر یک مسئله جدی است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با تاکید بر زیرساخت‌های صنعتی در فارس گفت: امروز سرمایه گذار برای انتقال آب به شیراز و حل مشکل آب صنعتگران آماده است، اما ما نیز باید برای او مشوق و جذابیت ایجاد کنیم.

عزیزی در عین حال گفت:به غیر از شیراز، ما ۶۱ شهرک صنعتی دیگر نیز داریم که باید مشکلات آن‌ها را دنبال کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس خواستار تنظیم ۲ نامه از سوی رییس شرکت شهرک‌های صنعتی برای وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی شد و گفت: این دو نامه را به مجمع بدهید تا بقیه کار در مرکز دنبال شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۸۰۹۷۷:www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
چرخ تولید در دست این صنعتگران است امیدواریم مشکلاتشون بزودی حل شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
خدارو هزار مرتبه شكر كه تونستيم از خيلي از موانع توليد بگذريم و ميدونم سال بعد خيلي سال خوبي براي توليد خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین