پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۷۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
وزیر نفت در مورد احتمال نامزد شدنش برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بازنشستگی سیاسی معنا ندارد، اما با اتمام این دوره خود، هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد.
شعار سال: بیژن زنگنه در حاشیه مراسم اهدای ۱۴۱ دستگاه کمک تنفسی ویژه بیماران کرونایی، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که امروز وزارت نفت به رغم مشکلات مالی توانست در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود ۱۴۱ دستگاه ونتیلاتور را یه مناطق نفتخیز اهدا کند. ما همیشه خودمان را در کنار مردم احساس می‌کنیم. اکنون نیز تمام تلاش خود را برای تولید نفت گاز و مواد پتروشیمی و همچنین حفاظت از جان کارکنان و مردم انجام داده‌ایم.
 
وزیر نفت با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم سوخت مردم به موقع تامن شده و مواد اولیه تامین شود، گفت: در جبهه‌های مختلفی در نبرد هستیم و فشار مضاعفی بر ما وارد می‌کنند. مردم بدانند دشمنان هیچ رحم و علاقه‌ای به ملت ایران ندارند؛ این جنایت علیه بشریت در شرایط کرونا است. وی با بیان اینکه همکاران ما در دوران کرونا افزون بر اینکه با فداکاری، سوخت مورد نیاز مردم را تامین کردند، مواد اولیه مورد نیاز کالا‌های بهداشتی را نیز تامین کرده‌اند، تصریح کرد: ما در جبهه‌های مختلفی در نبرد هستیم، شدیدترین فشار‌های تاریخی را بر ما وارد می‌کنند.
 
زنگنه با بیان اینکه ما افزون بر مشکلات شدید اقتصادی با بیماری کرونا نیز روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم در رعایت پروتکل‌ها که در صنعت نفت سختگیرانه اجرا شده و خوشبختانه اثربخش هم بوده از این بلای عالم‌گیر عبور کنیم.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ابتکار،تاریخ انتشار:23مهر1399،کدخبر:164313،www.ebtekarnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
ايشون كه اعلام كرده بود بعد از وزارت نفت در هيچ شغل دولتي حضور نخواهد داشت؟ حالا چيشده كه اين شايعه بيرون اومده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
امیدوارم هرکسی که توانایی مدیریت این کشور را دارد باید بیاید نه این که برای رسیدن به قدرت بیایند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین