پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۱۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
پس از پیروزی سوسیالیست‌ها در انتخابات ریاست جمهوری بولیوی اوو مورالس اعلام کرد به زودی به کشورش باز می‌گردد.
شعار سال: اوو مورالس که هم اکنون در آرژانتین به‌سر می‌برد، به خبرنگاران گفت: دیر یا زود به بولیوی باز می‌گردیم، هیچ بحثی در این باره وجود ندارد. آرزوی بزرگ من بازگشت به بولیوی و منطقه است، اکنون تنها مساله زمان مطرح است.

مورالس روز گذشته پس از اینکه نتایج انتخابات بولیوی مشخص شد، در صفحه توئیتر خود نوشت: «اراده مردم تحمیل شد، یک پیروزی چشمگیری برای "جنبش برای سوسیالیسم" به دست آمد. جنبش سیاسی اکثریت را در هر دو مجلس خواهیم داشت. حالا ما می‌خواهیم عزت و آزادی را برای تمامی بولیویایی‌ها احیاء کنیم.»

روز گذشته رسانه‌های محلی در بولیوی گزارش دادند، شمارش غیر رسمی آرا در بولیوی حاکی از آن است که «لوئیس آرسهِ» نامزد سوسیالیست و از نزدیکان «اوو مورالسِ» ربا کسب اکثریت آرا پیروز انتخابات شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 مهر 1399، کد خبر: 4956563،  www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
واقعا فكر نميكردم رسانه هاي بتونه اين سطح از خبر جهان رو پشتيباني كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین