پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۳۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار شفاف‌سازی در خصوص پروسه جذب دختر روحانی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شد.

شعار سال:احمد نادری، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در جلسه مطالبه گری و شفافیت با موضوع جذب دختر رئیس جمهور به عنوان هیئت علمی دانشکده فناوری‌های نوین و اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه ستادملی مبارزه با کرونا به ساخت و تجهیز این دانشکده که به همت انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، گفت: برخی دانشجویان با وجود دارا بودن مدرک از بهترین دانشگاه‌های ایران و جهان در مقاطع دکتری و پسادکتری با درِ بسته‌ی جذب هیئت علمی مواجه می‌شوند. با این وجود باید شفاف سازی شود که این شخص چگونه و با چه پروسه‌ای جذب شده است و اینکه آیا این جذب در شرایط عادلانه صورت گرفته است یا خیر! "

وی افزود: تخصیص اعتبارات ستاد ملی مبارزه با کرونا به خرید ساختمان دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی غلط اندر غلط و غیرقانونی بوده و من تعجب می‌کنم از برادر عزیزم جناب آقای دکتر زالی و دکتر نمکی که چرا این کار صورت گرفته و این پروسه نیز باید شفاف سازی شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص تخصیص اعتبار مورد نظر رییس دفتر ریاست جمهوری به گونه‌ای صحبت کرد که انگار مقام معظم رهبری دستور فرمودند برای هیئت علمی شدن دختر جناب آقای روحانی ۱۲۰ میلیارد از اعتبارات ستاد ملی کرونا را به دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اختصاص یابد. نمی‌دانم این سفسطه را چه می‌نامند. خود آقای واعظی کمک کنند تا ما این نوع سفسطه را نام گذاری کنیم. "
محمودی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ نیز در این نشست گفت: کل هزینه کرد کرونای دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا تا ۲۵ مهر ۷۰ میلیارد تومان بوده است، ولی ۱۲۰ میلیارد تومان برای خرید یک ساختمان هزینه شده که مشخص نیست چه تاثیری در مهار کرونا خواهد داشت. ضمن این که کارانه و حقوق کادر درمان بیمارستان‌های دانشگاه ماه هاست پرداخت نمی‌شود.

وی تصریح کرد: ۷۰ میلیارد تومان را طی هشت ماه و خرد خرد به دانشگاه داده اند، اما چه می‌شود که ۱۲۰ میلیارد را یک دفعه و حتی بیشتر از مبلغ درخواستی (مبلغ درخواستی ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است) پرداخت کرده اند. این استاندارد دوگانه را کجای دلمان بگذاریم

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 30 مهر    99، کد خبر:   884412، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
کلا دولت در حاشیه رفته ... این موضوع دختر رئیس جمهور هم خب واقعا باید مشخص بشه ماجرا چی بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
وقت یک خبری از اساس رد میشه برای چی نمیتونید جلوی انشتارش رو برای بار دومبگیرید؟ مردم رو بی اعتماد تر از اینی که هستن نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
1
اتفاقا نباید لاپوشونی کرد! من که اطلاعات دقیقی از تکذیب شدنش ندارم! برای تکذیب شدنش باید مدرک ارائه کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین