پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۵۱۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
رئیس جمهور در حکمی با انتصاب دکتر علیرضا رئیسی به عنوان «سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا»، تاکید کرد که از این تاریخ، تنها مرجع موثّق و قابل استناد در مورد اعلام برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، سخنگوی ستاد خواهد بود.
شعار سال:متن حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
جناب آقای دکتر علیرضا رئیسی
 
نظر به اهمیت سلامت و آرامش روانی مردم و لزوم اطلاع‌رسانی شفاف، منسجم، متمرکز و به دور از هرگونه حاشیه و ایجاد دغدغه و هراس بلاجهت در مردم و اینکه صدای واحد نسبت به اخبار، اطلاعات و شیوه مدیریت ویروس کرونا شنیده شود، جناب‌عالی را به عنوان «سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا» منصوب می‌نمایم.
 
انتظار دارد با هماهنگی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و ارتباط مستمر با کمیته اطلاع‌رسانی آن ستاد و نیز حضور فعال در رسانه‌ها، شبکه‌های خبری و فضای مجازی اقدامات شایسته به عمل آورده و از تشتت اطلاعات و تشویش افکار عمومی جلوگیری نمایید.
 
بدیهی است از این تاریخ، تنها مرجع موثّق و قابل استناد در مورد اعلام برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، سخنگوی ستاد خواهد بود.
 
توفیق شما و سایر اعضای محترم ستاد را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
 
حسن روحانی
 
رئیس جمهوری اسلامی ایران

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری ریاست جمهوری ، تاریخ انتشار:  6 آبان  1399  ، کدخبر:  117938، www.president.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین