پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۷۲۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
طفلک شستای مظلوم، ماحصل دسترنج هزاران هزار کارگر چه طور بازیچه سیاست بازی شده است؟ چه باید گفت از این حجم رانت و پارتی بازی. افرادی که در لیست زیر نامشان را ملاحظه می‌کنید، حالا هر کدام یا عضو هیات مدیره شده اند یا مدیر روابط عمومی و یا مدیر عامل و .... منتظر شنیدن توضیحات دوستان و انعکاس آن‌ها در رسانه برای تنویر افکار عمومی هستیم.

شعار سال: ما با کسی پیمان دوستی و دشمنی نداریم. وظیفه ما آگاه سازی و انعکاس اخبار و سایر رسالت‌های حرفه‌ای مربوط به فعالیت رسانه است. کانال بیداری ملت، لیستی از افراد فعال در ستاد آقای روحانی که هر یک پست و منصبی گرفته اند را منتشر کرده و ما نیز آن‌ها را منعکس نموده ایم.
اگر این لیست راست باشد هرچند برخی از این عزیزان را از نزدیک می‌شناسیم و به عملکرد زیر سوال و مسئله دار آن‌ها کاملا واقف هستیم، بدلیل حوزه‌های فعالیتی هم عرض، متاسفانه نمی‌توانیم فعلا در خصوص گندکاری‌های برخی از افراد این لیست افشاگری کنیم. ان شاالله در آینده نزدیک و جهت سازمان‌های بازرسی، نظارتی و حتی در یک مورد ممکن است با رویکرد کیفری به مسئله ورود مستقیم کنیم.

سمت‌های نان آور همکاران ستاد روحانی در شستاچه کسی باید به این تخلفات آشکار رسیدگی کند؟ این‌ها با چه دانش و سابقه‌ای به یکباره از پشت توییتر بر چنین جایگاه‌هایی تکیه زده اند؟ مجلس؟ سازمان تخلفات اداری؟ چه کسی پاسخ گوی این حجم از ناامیدی و ایجاد یاس در میان جوانان تحصیل کرده مملکت پس از دیدن این ظلم آشکار است؟

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال بیداری ملت
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
بالاخره این افراد تبلیغات کردن برای روحانی باید تو این دوره به یه نون و نوایی برسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
اتفاقا خوبه که این ها افا میشه ولی بدونید تو هر دوره ریاست جمهوری از این دست اتفاقات زیاد داشتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
روحانی میتونست زمینه های تولیدی رو در کشور رها نکنه و همزمان با رویاهای خودش این تولید رو هم پیش ببره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
قشنگ حالمیکنن این هابا یکم کار در ستاد هابه راحتی میتونن رای بیارن و منصوب بشن و پول در بیارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین