پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی نوشته است که تصمیمات اخیر در بازار نفت و اقدام آمریکا مبنی بر افزایش سکوهای نفتی خود بر بازار این ماده گرانبها تأثیر منفی می گذارد.

شعار سال:

بنابر این گزارش پس  از نشست الجزیره که قیمت نفت اوپک 8 درصد افزایش پیدا کرد در بازار فیوچر قیمت نفت یک در صد کاهش پیدا کرده است.

بلومبرگ همچنین می افزاید که سکوهای نفتی آمریکا برای پنجمین هفته متوالی افزایش یافته است و ایران نیز در پی افزایش میزان تولید نفت خام خود است.

این پایگاه خبری ادامه داد که در نشست الجزیره قرار شده است که میزان عرضه نفت خام کاهش پیدا کند اما ایران و نیجریه و لیبی معاف از این تصمیم بوده و عراق نیز این میزان سقف تولید را نپذیرفته است؛ روسیه نیز میزان تولید خود را به بیشترین سطح رسانده است.

به ادعای بلومبرگ برخی تحلیلگران پرسش هایی را در این زمینه مطرح کرده و عنوان کرده اند که اوپک چگونه می تواند این سقف تولید و محدودیت های توافق شده را مدیریت کند و چگونه اعضای خود را متقاعد خواهد کرد تا سطح تولید توافق شده را نقض نکنند و در راستای توافق الجزیره پیش بروند.

بلومبرگ در این تحلیل افزایش سکو های نفتی آمریکا را نیز دلیلی برکاهش احتمالی قیمت نفت در آینده عنوان می کند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 12 مهر 1395، کد مطلب:  228003    : www mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین