پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۷۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور با بیان اینکه دولت برنامه ای برای تقسیم استان و ایجاد استان های جدید ندارد، تاکید کرد: طرح تقسیم استان سیستان و بلوچستان، طرحی غیر کارشناسی و چالش برانگیز است
شعار سال: زهرا احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور در واکنش به انتشار اخباری در خصوص طرح تقسیم استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: ضروری است مباحث مرتبط با تقسیم استان ها، همراه با مطالعات کارشناسی از مجرای مبادی اصلی تخصصی مطرح و پیگیری شود. در حال حاضر دولت برنامه‌ای برای تقسیم این استان و ایجاد استان‌های جدید ندارد.

شعار سال: در پی انتشار اخباری در خصوص طرح تقسیم استان سیستان و بلوچستان، زهرا احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور ضمن «غیر کارشناسی و چالش برانگیز» توصیف کردن طرح، اعلام کرد: این طرح بدون توجه به شرایط و پیچیدگی‌های خاص این استان در ابعاد اجتماعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی مطرح شده؛ بنابراین پرداختن به آن بدون توجه به این ابعاد، قطعاً اجماع عمومی را به همراه نخواهد داشت و چه بسا موجب پسرفت توسعه‌ای منطقه شود.  

احمدی با اشاره به این که ضروری است مباحث مرتبط با تقسیم استان ها، همراه با مطالعات کارشناسی از مجرای مبادی اصلی تخصصی مطرح و پیگیری شود، افزود: حجم و گستردگی این نوع مباحث تخصصی به ویژه در این استان، نیازمند مطالعات گسترده و چندوجهی است. به عنوان مثال، ضرورت دارد استفاده از ظرفیت دریا و مرز‌های زمینی و دریایی در توسعه عدالت محور مورد توجه قرار گیرد.  

وی تأکید کرد: در حال حاضر دولت برنامه‌ای برای تقسیم این استان و ایجاد استان‌های جدید ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۸۷۶۱۹، entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
هیچ وقت کشور از تقسیم استان ها به نتیجه خوبی نرسیده نمیدونم چرا میخوان وقت گشی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
تقسیم استان همیشه در ایران با مخالفت های زیادی روبرو بوده و هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین