پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۹۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مواضع دبیرخانه شورا صرفا از سوی سخنگوی این نهاد اعلام می‎شود.
شعار سال: کیوان خسروی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مطالبی که امروز به عنوان مصوبات شورا و تصمیمات دبیرخانه آن در برخی رسانه‎ها منتشر شد غیر دقیق است.

وی افزود: مصوبات شورای عالی امنیت ملی و تصمیمات دبیرخانه آن در حکم اطلاعات محرمانه بوده و اعلام آن خارج از چارچوب ذکر شده مجاز نمی‎باشد.

خسروی در ادامه تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارائه نموده و دبیرخانه ملاحظات مد نظر را در این خصوص به مجلس اعلام کرده است.

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پایان خاطرنشان کرد: طرح نهایی که امروز به تصویب مجلس رسید بر اساس روال جاری در نهاد قانون‎گذاری کشور تدوین گردیده و حاصل نظر و اجماع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‎باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۰۴۴۷۴، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
ایران باید تموم تلاش خودش رو بکنه که امریکا رو به سمت مذاکره بکشونه این تلاش نباید برعکس باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
اقای خسروی به خوبی این موضوع رو میدونه که برای چی باید این برجام رو به زباله دان تاریخ فرستاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین