پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۳۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
اینکه بدلیل ضعف مشهود در نظارت ها، بخشی از مدیریت اداری کشور دچار انواع فساد‌های اداری و مالی و عملکردی شده است را نمی‌توان انکار کرد. آسیب داستان بحدی است که به راحتی می‌توان به افراد منکر این آسیب، صفت کم اطلاع یا منافق داد. سوال اینجاست که در گام دوم انقلاب، کی نوبت تصفیه مدیران فاسد فرا می‌رسد؟

شعار سال: یک ماه پس از تسخیر سفارت آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام، کیهان خبر داد که دیوان لاهه رسیدگی به شکایت آمریکا علیه ایران را آغاز کرد . این روزنامه همچنین خبر داد که شورای امنیت سازمان ملل به اتفاق آرا و به خاطر گروگانگیری، ایران را محکوم کرد. این شورا قطعنامه ای علیه ایران صادر کرد و از دبیر کل سازمان ملل خواست در اجرای بدون تاخیر قطعنامه اقدام کند.
یکی از واکنش ها به این موضوع از آن علی اکبر هاشمی رفسنجانی بود که گفت: قطعنامه شورای امنیت برای ما بی ارزش است. سالها بعد شبیه این عبارات را محمود احمدی نژاد گفت که قطعنامه ها را کاغذ پاره خواند!

تیتر اول کیهان هم جالب بود: تصفیه در سازمان‌های اداری کشور آغاز شد. ضوابط کامل پاکسازی و جدول مجازات کارکنان دولت هم در کیهان منتشر شده بود.

تصفیه مدیران اداری فاسد کی آغاز می‌شود؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی مردم سالاری

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
ایشالله یه شب که خوابیم تا صبح بیدار بشیم اسم هزاران مدیر رو برای عزل بزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
بعيد ميدونم اين چيزي كه دوستمون ميگه شبي رخ بده وگرنه ارزوي تموم مردم ايرانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
وقتي ميدونيم مديري فاسد هست براي چي بايد بخاطر مصلحت انديشي نگهشون داريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین