پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
شهردار زابل با اشاره به پرداخت یک ماه از سه ماه حقوق معوقه کارگران و کارکنان شهرداری در هفته گذشته گفت: تمام حقوق معوقه آنان پرداخت می شود.

شعارسال : این روز ها که به دلیل شرایط اقتصادی کشور، حقوق بسیاری از کارمندان کفاف زندگی شان را تا پایان ماه نمی دهد حقوق کارگران شهرداری زابل هر چند ماه یک بار به سختی پرداخت می شود و آن هم فقط یکی از ماه های عقب افتاده واریز می گردد.

در تماس های مکرری که این پایگاه خبری با نمایندگان ،فرماندار و شهردار زابل داشت، سرانجام شهردار زابل با تشکیل جلسه ای در خصوص حقوق کارکنان این سازمان در جمع اصحاب رسانه خبر از پرداخت حقوق معوقه کارگران و کارکنان شهرداری زابل داد.

حمیدرضا نوری روز شنبه در دیدار با شماری از فعالان رسانه ای استان گلستان و منطقه سیستان اظهار داشت: سالانه 150 میلیارد ریال بودجه شهرداری زابل است که 144 میلیارد ریال آن برای حقوق 880 کارمند و کارگر با حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت می شود.

حقوق معوقه کارگران و کارکنان شهرداری پرداخت می شود

وی با بیان اینکه با این بودجه شهرداری زابل در هزینه های جاری خود ناتوان است تصریح کرد: طرح افزایش بودجه این مجموعه در شورای اسلامی شهر برای سال آینده پیشنهاد شده است.

شهردار زابل گفت: حساب های شهرداری زابل بارها به دلیل بدهی به ادارات مختلف و سازمان تامین اجتماعی مسدود شده است.

وی افزود: درآمد شهرداری زابل اندک است به طوری که ماهیانه فقط پنج پروانه ساخت صادر می کند.

نوری ادامه داد: با تصویب منطقه آزاد تجاری سیستان درآمد شهرداری از محل صدور پروانه ساخت رو به افزایش است و شمار زیادی از شهروندان برای صدور مجوز مراجعه می کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی حدود یک ماه نهضت آسفالت شهر زابل تعطیل شد که با پیگیری های صورت گرفته اجرای این طرح تا چند روز آینده بار دیگر آغاز می شود.

*تخفیف 30 درصدی عوارض سالانه شهرداری زابل

شهردار زابل از تخفیف 30 درصدی عوارض سالانه برای شهروندان خبر داد و گفت: برای طرح توسعه فضای سبز شهر، هر شهروندی که سه درخت درب منزل خود بکارد از 30 درصد تخفیف سالانه عوارض از سوی شهرداری برخوردار می شود.

نوری با بیان اینکه پس از خشکسالی های مکرر شهر زابل شاهد رشد حاشیه نشینی بود تصریح کرد: با پیگیری استاندار سیستان و بلوچستان زابل به عنوان دومین شهر نمونه برای طرح توانمندسازی سکونتگاههای غیر رسمی کشور انتخاب شد و سال آینده دبیرخانه آن از شهر سبزوار به زابل انتقال داده می شود.

شهردار زابل جمع آوری آب های سطحی در هنگام باران را نیازمند اجرای طرحی جدا از فاضلاب شهری دانست و گفت: این طرح برای جذب اعتبارات امسال به استانداری سیستان و بلوچستان ارجاع داده شد اما تاکنون بودجه ای به آن اختصاص نیافته است.

نوری ادامه داد: آب های سطحی را پس از جمع آوری می توان در زمینه های کشاورزی و فضای سبز مورد استفاده قرار داد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب دو بوستان شهر زابل اظهار داشت: بهسازی و تغییر لوازم بوستان ها در دستور کار شهرداری زابل قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب عصرهامون، تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 ، کد مطلب : 77825: www.asrehamoon.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین