پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
تیم بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران امروز برای اولین بار گزارش فنی نهایی درباره حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را به طرف‌های دیگر ارائه کرد. سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران هم پیشتر گفته بود که گزارش فنی این سانحه تهیه شده و طی این روز‌ها قرار است به طرف‌های مقابل ارائه شود.

شعار سال: تیم بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران امروز برای اولین بار گزارش فنی نهایی درباره حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را به طرف های دیگر ارائه کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که عصر امروز، برای اولین بار گزارش فنی نهایی درباره سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، توسط تیم بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران، به صورت ویدیو کنفرانس برای طرف های دیگر قرائت شده و گفتگوهایی در خصوص این گزارش فنی صورت گرفته است.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران هم پیشتر گفته بود که گزارش فنی این سانحه تهیه شده و طی این روزها قرار است به طرف های مقابل ارائه شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار: 2 دی ۱۳۹۹، کد خبر:84157127، entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین