پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۴۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
نماینده مردم ماکو در مجلس خواستار تسریع در فراهم کردن تجهیزات فنی و امکانات و خدمات اینترنتی در روستا‌های ماکو و چالدران شد.

  شعار سال:محمد علیپور در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: تذکر من به وزیر ارتباطات است، اکثر روستاهای ماکو و چالدران فاقد ارتباطات اینترنتی هستند و در شرایط کرونایی خانواده‌ها ناچارند بچه‌ها را برای استفاده از برنامه های مجازی به ارتفاعات روستاها ببرند که در معرض سرما و حیوانات وحشی قرار می‌گیرند.
 
وی افزود: لیست روستاهای فاقد امکانات اینترنتی در چهار شهرستان تهیه شده و منتظر اقدام وزیر است. از وزیر ارتباطات می‌خواهم هر چه سریعتر تجهیزات فنی و امکانات و خدمات اینترنتی را فراهم کنند و به اداره مخابرات استان دستورات لازم را بدهند.
 
علیپور همچنین در تذکری به وزیر راه خواستار توزیع عادلانه اعتبارات قیر شد و گفت: سهمیه استان آذربایجان غربی و کمربندی ماکو را به جاهای دیگر ندهید. اگر در این زمینه غفلت شود باید به مردم و مجلس پاسخگو باشید.
 
وی همچنین در تذکری به وزیر صنعت و سازمان تعزیرات و دستگاه‌های نظارتی نیز گفت: با نظارت دقیق جلوی افزایش روز به روز قیمت کالاهای مصرفی مردم را که فشار طاقت فرسایی به مردم و اقشار ضعیف وارد می‌کند  بگیرید و اجازه ندهید فرصت‌طلبان عرصه را بر مردم تنگ کنند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری  ایستنا  ، تاریخ انتشار: 7  دی  1399  ، کدخبر:119530 ،www.ictna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
اینکه داریم کم کم در دوره روحانی تموم روستاهای ایران رو دارای اینترنت میکنیم از خوبی های این دوره ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
ارتباطات اینترنتی در ایران اون هم در روستاهای محروم بیشتر شبیه به یک جکه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین