پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۴۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از بهره‌برداری کارخانه پلی‌پروپیلن پتروشیمی ایلام تا سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این شرکت برای تأمین خوراک صنایع تکمیلی و پایین‌دستی پلی‌پروپیلن به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تضمین می‌دهد.

شعار سال: جعفر ربیعی در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان ایلام با اشاره به افتتاح حدود ۸۶۶ میلیون یورو پروژه پتروشیمی در استان ایلام، گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در استان محروم ایلام، توسعه زنجیره‌های ارزش با هدف اشتغال بیشتر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مردم بومی استان در صنعت پتروشیمی است.

وی با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی ساخت واحد پلی‌پروپیلن پتروشیمی ایلام، خواستار پیگیری و مطالبه رسانه‌ها و مردم استان ایلام برای تکمیل زنجیره‌های ارزش شد و افزود: به‌طور قطع صنعت پتروشیمی نمی‌تواند برای همه جوانان بیکار کشور شغل ایجاد کند، اما با توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی و تکمیل زنجیره‌های ارزش می‌توان در کنار اشتغال جمعیت قابل توجهی از جوانان بیکار و جویای کار، محصولات جدید و متنوعی را با هدف بی‌نیازی کشور از واردات تولید و عرضه کرد.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، خواستار مشارکت بیشتر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در طرح‌های تکمیل زنجیره پتروشیمی ایلام شد و ادامه داد: مسئولیت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تنها ساخت و توسعه صنایع بالادستی و میان‌دستی با هدف تامین خوراک صنایع تکمیلی و پایین‌دستی است و با تولید محصولات میانی، فعالان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید از این فرصت برای ساخت کارخانه‌های جدید با هدف تکمیل زنجیره‌ها و تولید محصولات نهایی و کالاهای اساسی مردم استفاده کنند.

ربیعی، زمان‌بندی بهره‌برداری از کارخانه پلی‌پروپیلن پتروشیمی ایلام را نیمه نخست سال ۱۴۰۱ عنوان کرد و گفت: با ساخت و بهره‌برداری از این واحد، زمینه ارزش‌سازی در ایلام فراهم می‌شود و باید اداره صمت استان از امروز برای فراخوان و جذب سرمایه‌گذاران خصوصی پایین‌دستی پلی‌پروپیلن اقدام کند.

نایب‌رئیس هیئت مدیره هلدینگ خلیج فارس با تأکید بر اینکه این هلدینگ به سرمایه‌گذاران برای تأمین پایدار و مطمئن خوراک اطمینان می‌دهد، بیان کرد: با تکمیل زنجیره پلی‌پروپیلن می‌توان صدها محصول و کالای اساسی در ایلام تولید و حتی بخش قابل توجهی از آن را به بازارهای منطقه‌ای و کشورهای همسایه صادر کرد.

وی مسئولیت مهم رسانه‌ها را امیدآفرینی در جامعه دانست و با اعلام اینکه رسانه‌ها باید سرچشمه امید برای مردم باشند، گفت: باید در کنار نقدهای منصفانه و سازنده، برای امیدآفرینی در جامعه هم تلاش کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری شانا، تاریخ انتشار:  8 دی ۱۳۹۹، کد خبر:311297، shana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
تامین خوراک در ایران واقعا داره کم کم بی امنیت میشه! باید در این زمینه فعالیت های بسزایی صورت بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
خانه مطبوعات هم نتونسته اونطور که باید از مطبوعات ایران حمایت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
اوضاع پتروشیمی هارو تو هیچ شرایط تحریمی این همه بد ندیده بودم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین