پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۶۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از اجرایی شدن طرح ارتقای نظام سلامت کارکنان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: خصوصی‌سازی سازمان بهداشت و درمان به هیچ شکلی در دستور کار وزارت نفت قرار ندارد.
شعار سال: فرزین مینو با بیان اینکه طرح ارتقای نظام سلامت کارکنان صنعت نفت در شرف اجراست، افزود: اجرای این طرح با هدف بهینه‌سازی و کارآمدی بیشتر نظام سلامت در نفت دنبال می‌شود و از آنجا که گاه گمانه‌زنی‌هایی درباره واگذاری یا تعطیلی سازمان بهداشت و درمان مطرح شده است، جا دارد به صراحت تأکید کنم سیاستی مبنی بر خصوصی‌سازی سازمان بهداشت و درمان به هیچ شکلی در دستور کار وزارت نفت قرار ندارد.

وی گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در همه سال‌های فعالیت خود منشا خدمات بسیار ارزنده‌ای به کارکنان نفت به‌ویژه در گستره مناطق عملیاتی صنعت نفت بوده و از این پس نیز خواهد بود.

به گفته معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، عمده تغییرات حاصل از اجرای این طرح در حوزه سیاستگذاری‌های کلان است و ارائه خدمات سلامت به کارکنان طبق روال پیشین، البته در سطحی کیفی‌تر و قابل‌قبول‌تر ادامه خواهد یافت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شانا، تاریخ انتشار: ۹دی۱۳۹۹، کدخبر shana.ir، ۳۱۱۳۵۲
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
دمشون گرم هداییش راسته که میگن که صنعت نفتی ها خیلی به کارکنان خودشون میرسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
نظام سلامت کارکنان در ایران باید برای تموم مراکز عملیاتی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
صنعت نفت ایران هم مشکلات زیادی داره اینطوری نیست که از دید شما هتل باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین