پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۱۹۹۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۷
ظاهرا میراث فرهنگی استان تهران در آذر ۹۹ به شهردار منطقه یک نامه‌ای ارسال کرده و به دلیل ارتفاع غیر قانونی برج مریم که حریم منظری مجموعه نیاوران را به هم ریخته و برخلاف طرح تفصیلی است خواستار توقف عملیات و کاهش ارتفاع شده است.

شعار سال: فرض که در زمان گرفتن مجوز در سال 95، هنوز حریم کاخ ابلاغ نشده باشد،آیا پس از آن متولیان حریم کاخ نیاوران و شهرداری نباید پیگیر این موضوع می‌بودند که آیا ارتفاع ملک بیش از حدمجاز طرح تفصیلی هست یا خیر؟

اصلا مساله میراث فرهنگی به کنار چرا باید خیابان‌های گلستان شمالی و جنوبی به مصیبت بلند مرتبه‌سازی دچار شود؟ کوچه‌های این محدوده گنجایش چند خانوار را دارد؟ چقدر منابع آبی، زیست محیطی و انتقال هوا با برج‌سازی در این منطقه دچار بحران می‌شود؟

البته از شهردار تهران که خود چندی قبل عمارت اقدسیه واقع در گلستان جنوبی را برای فروش گذاشت و دوستانش در میراث فرهنگی همگی چشم بر هم نهادند و نه تنها ملک را ثبت ملی نکردند بلکه حاضر نشدند آن را واجد ارزش حساب کنند نباید بیش از این انتظار داشت!

تعداد بازدید : 7


منبع: پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی میراث باشی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
سازمان بازرسی اگر حواسش بود که به این مرحله از وقاحت نمیرسیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
سازمان بازرسی هم مدت هاست که مشکلات زیادی رو برای ما به بار اورده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین