پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
نظام بروکراتیک برخوردار از ضعف نظارتی باعث می‌شود که حتی مدیران رده پائین اجرایی و عملیاتی هم برای خود استقلال عمل سلیقه‌ای و اختیارات برای فعالیت غیر مشارکتی حتی در نهاد الزاما مشارکت طلبی، چون شورا، قائل شوند. به نوع صحبت علی محمد شمشکی عضو شورای شهر شمشک و دربندسر در مقابل اعتراضات مردمی توجه کنید. قضاوت با شما.

  شعار سال: صبح پنج شنبه، جمعی از اهالی دربندسر و شمشک در مقابل ساختمان شورای شهر شمشک دربندسر نسبت به بازگشایی پیست اسکی دربندسر در شرایط بحرانی بیماری کرونا ، اعتراض کردند. در این بین علی محمد شمشکی از اعضای شورای اسلامی شمشک دربندسر با بی اعتنایی و بنوعی توهین به افراد حاضر و بیان اینکه باید وقت قبلی می گرفتید تا با من صحبت کنید ساختمان شورا را ترک کرد.

عضو شورای شهر: برای صحبت با من وقت گرفتید؟! حال قضاوت با 84 میلیون ایرانی در خصوص درست بودن یا نبودن این نوع برخوردها با شهروندان در نهادی مشارکتی بنام شورای شهر.

لازم به توضیح است که حاشیه های شورا در موضوعاتی همانند گاز رسانی و برخی مسائل دیگر هم از قبل نارضایتی های مردم شمشک را سبب شده بود. طبق آمار دریافتی ،گویا بالاترین رای داده شده به اعضای شورای لواسان 1922 رای و رای آقای علی محمد شمشکی 1600 رای بوده است.

سایت رسیمو، دو سمت شرکتی با نام علی محمد شمشکی نشان می دهد( از قبل یا زمان حاضر). بازرس علی البدل تله کابین شمشک(شمشک پائین -خیابان کوهسار) و مدیرعامل اسکان بنای شتاب(نارمک تهران- 46 متری شرقی - خیابان زمانیان). همچنین در اخبار انتشار یافته از ایشان بعنوان معاون پشتیبانی ستاد نماز جمعه رودبار قصران نیز یاد شده است.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال روزنامه فرهیختگان

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
من نميدونم اين مديران چرا فكر ميكنن كه از دماغ فيل افتادن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین