پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
اگرچه شورای‌شهر جدید لواسان طی فراخوانی عمومی از داوطلبان شهردار شدن در این شهر «رزومه» خواسته است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که شهردار جدید در فضایی دیگر و ذیل لابی‌ها و دعوا‌های گروهی درحال انتخاب‌شدن است. برای جلوگیری از مفاسد و شهرفروشی‌های احتمالی بعدی، نظارت افکارعمومی در همین مرحله‌ی انتخاب شهردار ضروری است.
شعار سال: باوجود گذشت چندماه از انتخابات شورای‌ شهر، شهردار «لواسان» همچنان انتخاب نشده‌است. از آنجایی‌که شهرداری لواسان بعنوان یکی از شهرداری‌های فسادخیز کشور با گردش مالی بالا، دارای حساسیت‌های اقتصادی و سیاسی ویژه‌ای بوده و در سال‌های گذشته نیز مورد توجه رسانه‌ها و افکارعمومی قرار گرفته و انتخاب شهردار آن همواره محل مناقشه‌ی جریانات و کانون‌های قدرت و ثروت بوده، فرآیند انتخاب شهردار جدید آن باید شفاف و زیر ذره‌بین مردم، بخصوص اهالی این شهر باشد.

اگرچه شورای‌شهر جدید لواسان طی فراخوانی عمومی از داوطلبان شهردار شدن در این شهر «رزومه» خواسته است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که شهردار جدید در فضایی دیگر و ذیل لابی‌ها و دعوا‌های گروهی درحال انتخاب‌شدن است. برای جلوگیری از مفاسد و شهرفروشی‌های احتمالی بعدی، نظارت افکارعمومی در همین مرحله‌ی انتخاب شهردار ضروری است؛ لذا شورای شهر لواسان می‌بایست پیش از انتخاب شهردار جدید، لیست رزومه‌های دریافتی و معیار‌ها و فرآیند انتخاب خود را بصورت عمومی منتشر کرده و افکارعمومی و اهالی این شهر را در جریان جزئیات تصمیم‌گیری و انتخاب خود قرار دهد. در غیر اینصورت تبعات انتخاب ناعادلانه و تخلفات و مفاسد احتمالی بعدی بر عهده اعضای شورای‌شهر لواسان خواهد بود.

شهردار لواسان با کدام مکانیزم ضد فساد انتخاب می‌شود؟!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین