پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۰۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
چند وقتی است که در برخی از کشور‌های عربی، شاهد سو استفاده از لگوی مینو و حسن شهرت این برند ملی هستیم. بعنوان نمونه، فروش بیسکویتی بنام میمیو همانند لگوی مینو و حتی رنگ و طرح جلد متشابه.

شعار سال:به لوگو تایپ این محصولات دقت کنید. محصولات مینو در دهه هفتاد و هشتاد در کشورهای عرب‌زبان حاشیه خلیج‌فارس بسیار محبوب بود و سرآمد همه بیسکوییت موزی مینو که حدود سال‌های ۸۰ حتی در کافه‌ها هم فروخته می‌شد.

حالا در غیاب مینو محصولات مشابه با لوگوهایی شبیه مینو بازار را در دست گرفته است‌.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی نشریه کارخانه دار
 

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
ما اصلا نمیتونیم از عرت خودمون حراست کنیم و شکایت های بین المللی بکنیم
ناشناس
Netherlands
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
این کشور های عربی هم هیچ چیزی از خودشون ندارن ادم حس میکنه گچ تو بخش خلاقیت ذهنشون هست
ناشناس
Netherlands
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
اینکه کسی حواسش به این زمینه ها نیست و در این مورد شکایتی نمیکنه عادیه برای ما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین