پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
لابی‌گر عربستانی حاضر در آمریکا خواستار اتحاد میان عربستان و رژیم صهیونیستی شد.
شعار سال:
به نقل از تایمز اسرائیل، سلمان النصاری، رئیس کمیته تازه‌تأسیس امور روابط عمومی عربستان و آمریکا در واشنگتن روز سه‌شنبه در یادداشتی در نشریه هیل خواستار یک اتحاد بر مبنای همکاری میان ریاض و تل‌آویو بر مبنای منافع اقتصادی و منطقه‌ای شد و این را فرصتی تاریخی برای ایجاد عصر جدیدی از صلح و رفاه معرفی کرد.

انصاری در این مطلب اسرائیل را به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین رژیم‌ها از لحاظ فناوری، معدن و همچنین پیشرو در صنعت مهندسی آب معرفی کرده است؛ موضوعاتی که همگی برای کشور عربستان از اهمیت بالایی برخوردارند.

هرچند دو طرف دارای روابط رسمی با یکدیگر نیستند اما همواره اخباری در باره ارتباط طرفین پیرامون مسائل امنیت منطقه‌ای منتشر شده که باعث بهبود روابط میان طرفین شده است.

انصاری همچنین مدعی شد که اسرائیل و عربستان دارای نگرانی‌های امنیتی مشترک هستند و هر دو طرف با تهدیداتی پایدار از سوی گروه‌های افراطی که مستقیماً از سوی دولت ایران حمایت می‌شوند، مواجهند.



با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، 22 مهر 1395.  کد مطلب:  1210995: www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین