پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
مهدی رجایی بر ضرورت تسریع در تصویب طرح‌های تفصیلی تاکید کرد و گفت: در کنار تسریع نیازمند دقت لازم هم هستیم.
شعار سال: مهدی رجایی در وبینار شهرداران گیلان که با حضور استاندار برگزار شد با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرداری‌ها عدم وجود سند بالادستی قابل استناد است، یادآور شد: طرح‌های قدیمی جامع و تفصیلی شهری باتوجه به رشد جمعیت پاسخگوی نیاز امروز شهروندان نیست.

شهردار لنگرود با بیان اینکه وضعیت فعلی با دهه ۸۰ متفاوت است، تصریح کرد: مردم و سرمایه گذاران انتظار دارند که رشد مناسبی در حوزه سطح و ارتفاع را شاهد باشند.
 
تنها راه رفع مشکل بروز رسانی طرح‌های جامع تفصیلی است

وی با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها در کمیسیون‌ها ماده ۵ وقت گیر است و سبب خسارات به سرمایه گذاران می‌شود، یادآور شد: تنها راه رفع مشکل بروز رسانی طرح‌های جامع تفصیلی است.

رجایی با بیان اینکه مشاور طرح‌های جامع و تفصیلی شهرها، گیلانی نبوده اند، یادآور شد: ساخت و ساز در شمال یا مناطق کویری تفاوت دارد و بدون مطالعه درست و کارشناسی لکه‌ها دیده شده اند و ضرر و زیان آن نیز به مردم می‌رسد.

شهردار لنگرود با اشاره به ظرفیت بالای اشتغالزایی صنعت ساختمان اظهار کرد: هرگونه کاهش میزان و ساخت و ساز در شرایط اقتصادی موجود سبب کاهش میزان اشتغال می‌شود. وی بر ضرورت تسریع در تصویب طرح‌های تفصیلی تاکید کرد و گفت: در کنار تسریع نیازمند دقت لازم هم هستیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیارمیرزا، تاریخ انتشار:۱۰بهمن ۱۳۹۹، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین