پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۸۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
یک فعال سیاسی با اشاره به شروع فعالیت غیررسمی ستاد انتختاباتی قالیباف، گفت: بعضی وقت‌ها از اعلام حضور یک مینی بوس کاندیدای ریاست جمهوری به عنوان نقطه ضعف اصولگرایان یاد می‌شود، اما این کاندیدا‌ها تیم پیشرو و "تیرجمکن"رئیسی هستند. قالیباف در این طرح تا مرحله ثبت نام پیش رفته و شاید در مناظرات هم حضور یابد، اما انتظار نهایی این است که زمینه حضور رئیسی را فراهم کند.
شعار سال: فعال سیاسی اصولگرا و از نزدیکان قالیباف گفت: مدیران و اعضای سابق ستاد قالیباف به صورت غیر رسمی، اما خیلی جدی در مناطق تهران و استان‌ها فعال شده اند.

وهاب عزیزی، دبیرکل جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به صورت رسمی و رسانه‌ای از نامزدی قالیباف حمایت کرده بود، راهبرد اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ را دارای پیچیدگی و چند مرحله‌ای توصیف کرد.

از نظر وهاب عزیزی، جریان اصلاح طلب تیم رسانه‌ای قوی دارد که توسط سلبریتی‌های داخل و خارج پشتیبانی و تغذیه می‌شود؛ لذا اصولگرایان برای مقابله با سونامی تبلیغاتی و جنگ رسانه‌ای رقیب، یک سپر دفاعی چندلایه طراحی کرده اند تا از نامزد اصلی خود در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دفاع کنند. رونمایی زمانبندی شده از کاندیدا‌های پوششی، بخشی از این طرح است که با اعلام کاندیداتوری عزت الله ضرغامی، حسین دهقان و بقیه شروع شده و در نهایت با نامزدی محمد باقر قالیباف تکمیل می‌شود.

مدیر مسئول جهادگران نیوز طراحی جدید اصولگرا‌ها را هوشمندانه و بی نقص دانست و اضافه کرد: بعضی وقت‌ها از اعلام حضور یک مینی بوس کاندیدای ریاست جمهوری به عنوان نقطه ضعف اصولگرایان یاد می‌شود، در حالی که این کاندیدا‌ها تیم پیشرو و "تیرجمکن"رئیسی هستند، می‌آیند تا مسیر ورود او به پاستور را آماده کنند.

فعال رسانه‌ای اصولگرا تصریح کرد: اصولگرایان بر سر موضوع توانایی و کارآمدی ابراهیم رئیسی وحدت و اتفاق نظر دارند و همه قبول دارند که در شرایط فعلی فقط ابراهیم رئیسی پتانسیل و توان اجماع حداکثری بین گروه‌ها و طیف‌های مختلف اصولگرا و جریان ارزشی از تندرو‌ها تا محافظه کاران را دارد؛ عملکرد یک سال اخیر رئیسی در قوه قضائیه نیز این باور را تقویت کرده است. قالیباف در این طرح تا مرحله ثبت نام پیش می‌رود، شاید در مناظرات نیز حضوری فعال داشته باشد، اما انتظار نهایی از قالیباف این است که زمینه حضور ابراهیم رئیسی را فراهم و کم خطر کند. قالیباف می‌تواند در دوره بعدی شانس خود را با ضریب اطمینان بیشتری امتحان کند، که این معقول‌تر و تحقق پذیر است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۱۳۰۹۸۰، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
چجوری با این همه کارا نباید رد صلاحیت بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین