پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
سؤال این است که چه رابطه مخفیانه‌ای میان جریان اصلاحات و خاتمی با امید اسیدبیگی وجود دارد؟ آیا اسدبیگی عابربانک اصلاح‌طلبان بوده است؟
شعار سال: در حالی که کارگران هفت تپه برای خریدن اقلام ساده در زندگی خود با مشکل روبرو شده و فجایعی چون خودسوزی چند کارگر قلب همه را جریحه دار کرده بود! در آن سو باند مفاسد اقتصادی در حال تاراج اموال عمومی بوده و تنها حمایت ویژه رئیس قوه قضائیه باعث شد مالک جوان مجموعه هفت تپه امید اسدبیگی پایش به دادگاه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به‌عنوان ابر متهم ارزی باز شود.

مافیای اشرافی برای زمین زدن عزم توانمند مبارزه با فساد این بار یک جنگ روانی متوسل شده است. هر روز که به وعده خلع ید هفت تپه نزدیک‌تر می‌شویم؛ سنگ اندازی‌ها نیز از سوی صاحبان منافع بیشتر می‌شود؛ اما کارخانه هفت تپه آنقدر برای آنها استراتژیک محسوب می‌شود که رئیس مافیا خود وارد صحنه شده و دست به ابتکار عمل می زند.

در آخرین تحرک از این جریان صفحه منتسب به محمد خاتمی در فضای مجازی با یک صحنه پردازی جالب توجه به حمایت از مالک خود خوانده هفت تپه آمده و با ساخت یک فیلم پر زرق و برق به گونه‌ای فضا را طراحی می‌کند که کارگران عاشقان سینه چاک اسد بیگی هستند.

سؤال این است که چه رابطه مخفیانه‌ای میان جریان اصلاحات و خاتمی با امید اسیدبیگی وجود دارد؟ آیا اسدبیگی عابربانک اصلاح طلبان بوده است؟
حمایت علنی محمد خاتمی از متهم اقتصادی/ اسدبیگی چه سر و سری با اصلاح‌طلبان دارد؟
تعداد بازدید : 16
حمایت اصلاح طلبان رادیکال از متهم اقتصادی
امید اسد بیگی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت هفت تپه را باید در فهرست بزرگ‌ترین متهمان اقتصادی چند دهه اخیر قرار داد. جوانی پر ادعا که در دادگاه هم به نماینده دادستان اهانت می‌کند. اسد بیگی احتمالاً می‌داند که پشتش گرم است و محافل مافیایی از او حمایت خواهند کرد!

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده نیشکر هفت تپه ۲۹ اردیبهشت ۹۹ در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به صورت علنی برگزار شد. امید اسدبیگی با سردستگی سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز و معاملات غیر مجاز ارزهای دولتی، متهم شده است

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق نیوز، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
0
تا به کی باید این فساد و ظلم رو ببینیم و دم بر نیاریم؟ واقعا این موضوعات برای همه مون گرون تموم میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین