پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
تنها ورزشکار زن مدال‌آور ایران در تاریخ المپیک که از یک سال پیش به دولت آلمان درخواست پناهندگی داده بود، با تایید شدن خواسته‌اش حالا می‌تواند زیر پرچم پناهندگان در رقابت‌های جهانی شرکت کند.
شعار سال: رسانه‌های آلمانی از تایید شدن درخواست پناهندگی کیمیا علیزاده خبر دادند؛ ورزشکاری که در المپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته تکواندو مدال برنز گرفت و تاریخ‌ساز شد. او سال گذشته همراه همسرش از ایران رفت و اندکی بعد ماجرای همیشگی بودن سفر آنها خبرساز شد.

علیزاده که به تمام دستاوردها و افتخارها با لباس ایران پشت پا زده بود، چند ماه بعد با همسرش هم به مشکل خورد و مطالبی عجیب علیه شریک زندگی خود بر زبان آورد. با این حال، به نظر می‌رسید هدف این ورزشکار جوان کسب پناهندگی از یک کشور اروپایی بود که سرانجام قرعه به نام آلمان افتاد.

حالا کیمیا علیزاده می‌تواند برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو در فصل بهار رقابت کند. بخت با این ورزشکار جوان بسیار یار بود که المپیک توکیو به تعویق افتاد، چرا که او با زانوی آسیب‌دیده نمی‌توانست حتی امیدی اندک برای رقابت کردن در المپیک داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
0
تجربه نشون داده که هیچ کدوم از این ورزشکارا با پناهندگی که گرفتن نتونستن موفقیت خبی رو بعد از اون کسب کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین