پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۸۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
انجمن کارگردانان سینما به اعضای جدید شورای مرکزی انجمن تهیه کننده - کارگردانان به مناسبت انتخابات این انجمن پیام تبریک داد.
شعار سال: در متن پیام تبریک انجمن کارگردانان سینما به اعضای جدید شورای مرکزی انجمن تهیه کننده - کارگردانان آمده است:

انتخاب شایسته اعضای شورای مرکزی انجمن تهیه کننده - کارگردانان (مجمع فیلمسازان) را به این دوستان و همه اعضای این انجمن تبریک می‌گوئیم. حضور پرشور و مشارکت حداکثری اعضای این تشکل در انتخابات ششم بهمن ماه به انتخاب کارگردانانی شاخص و متبحر در امور صنفی و از موسسین این تشکل مهم تهیه‌کنندگی منجر شد که می‌توانند دستاورد‌های شورا‌های قبلی را حفظ کنند.

ترکیب جدید هیات مدیره این انجمن نویدبخش حیات تازه‌ای در تاریخ این تشکل صنفی هست و تضمینی بر حفظ حقوق تهیه کننده - کارگردانانی خواهد بود که سازنده بهترین آثار سینمای ایران هستند و نیز به انسجام و اعتلای هر چه بیشتر اتحادیه صنف تهیه کنندگان کمک می‌کند.

انجمن کارگردانان سینما انتخاب شایسته آقای ابوالحسن داوودی را به ریاست این انجمن تبریک‌گفته و نیز انتخاب آقایان: علیرضا داوودنژاد، مهدی فخیم زاده، علیرضا رئیسیان، علی ژکان، مجیدبرزگر و محمداحمدی به عنوان اعضای اصلی و آقایان مهردادفرید و اصغر هاشمی به عنوان اعضای علی البدل و آقای اسماعیل میهن دوست به عنوان بازرس را صمیمانه تبریک می‌گوید و از زحمات شورای مرکزی قبلی به ریاست آقای مهرداد فرید قدردانی می‌کند.

انجمن کارگردانان اعلام می‌کند همچون گذشته و خصوصاً در این ایام حساس شیوع ویروس کرونا و تاثیرات مخرب آن بر تولید و اکران در سینما، در کنار دوستان شورای مرکزی انجمن تهیه کننده - کارگردانان و اعضای خود در این تشکل صنفی خواهد ایستاد و همراه با تصمیمات آن‌ها خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۳۸۶۲۶، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
من حس ميكنم شرايط در زمينه هنر سينما داره به سمت و سوي بدي در ايران كگشيده ميشه و اصلا كسي هم در اين زمينه دغدغه لازم رو نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین