پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۰۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت: اخذ مالیات از تفکیک‌کنندگان غیرمجاز زباله در این کلانشهر صحت ندارد.
شعار سال: علیرضا اصغری با اشاره به انتشار خبری از سوی برخی از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی مبنی بر اخذ مالیات از تفکیک کنندگان غیرمجاز زباله در کلانشهر تبریز افزود: این موضوع کاملا کذب بوده و انتشار این مطلب نوعی بی اخلاقی رسانه‌ای از سوی برخی افراد است.

وی با قدردانی از حساسیت رسانه‌های استانی و محلی و عمومی مردم در این زمینه، اظهار داشت: به منظور حفظ بهداشت شهری و عمومی و بهداشت فردی تفکیک کنندگان غیرمجاز، این افراد از سوی این سازمان ساماندهی و در برابر بیماری‌ها واکسینه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت: در راستای شناسایی فعالان حوزه تفکیک و بازیافت پسماند و ساماندهی فعالیت آن‌ها و اتخاذ تمهیدات بهداشتی و زیست محیطی در خصوص فعالان این عرصه در سطح شهر، این سازمان تلاش می‌کند تا نسبت به ارایه مجوز‌های لازم بر اساس طرح بازیافت پسماند‌های خشک و‌تر اقدام کند.

اصغری، ادامه داد: بر این اساس هیچ هزینه‌ای از بابت ارایه این مجوز‌ها و اجرای طرح ساماندهی از تفکیک‌کنندگان پسماند در سطح شهر اخذ نمی‌شود بلکه هدف اصلی این طرح شناسایی فعالان حوزه بازیافت، صیانت از بهداشت عمومی و فردی در سطح جامعه، واکسیناسیون آن‌ها و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از این قشر است.

وی یادآوری کرد: هدف اصلی ساماندهی تفکیک‌کنندگان پسماند در سطح کلانشهر تبریز ایجاد بانک اطلاعاتی فعالان این حوزه و ارائه خدمات بهداشتی و صنفی بدون اخذ هزینه به آن‌ها است. وی در پایان خاطر نشان کرد: روزانه به طور متوسط یک‌هزار و ۲۰۰ تن زباله در تبریز تولید می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۳۸۵۸۱، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
اميد داريم كه اين مساله عميقا دروغ باشه تا اين درد رو به درد هاي ديگه مون در حوزه اشتغال اضافه نكنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
چه خوب که به فکر موارد بهداشتی هم برای این افراد هستید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین