پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
علیرغم قول وزیر کار مبنی بر طرح مشکلات شرکت هپکو در جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ بهمن) هیئت وزیران، اما مصوبات این جلسه که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی دولت قرارگرفته است حاکی از آن است که این موضوع در نشست هیئت دولت مطرح نشده است.

شعار سال:بیست و هفتم بهمن‌ماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس در پی سؤال نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خصوص اینکه « چرا این وزارتخانه به وعده خود مبنی بر حل مشکل کارخانه هپکو اراک عمل نمی‌کند؟» آخرین وضعیت این شرکت موردبررسی قرار گرفت.
 
به گفته آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب شریعتمداری در این جلسه قول داد تا آخر هفته مشکل حقوق کارگران هپکو حل و نسبت به تهاتر بدهی‌های شرکت اقدام شود و این موضوع را به‌زودی در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت مطرح و مصوب کنند. (اینجا)
 
اما علیرغم وعده وزیر کار مصوبات نشست امروز هیئت دولت  که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی دولت قرارگرفته است حاکی از آن است که موضوع حل مشکلات شرکت هپکو در این جلسه مطرح نشده است. (اینجا)
 
گفتنی است کارگران شرکت هپکو پیرو اعتراضات چند روز اخیر خود امروز نیز در اعتراض به عدم پایبندی مسئولین به وعده‌های خود برای احیای هپکو و تهاتر بدهی‌ها در داخل این شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند.
 
پس از واگذاری شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو به سازمان تأمین اجتماعی و تا حدودی رفع مشکلات مالکیتی در این شرکت حالا چندی است موضوع بدهی‌های هپکو که یکی از موانع اصلی در مسیر رونق و شکوفایی این صنعت بحران‌زده تلقی می‌شود مطرح است و تعیین تکلیف بدهی سنگین بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومانی حالا در رأس مطالبات و خواسته‌های کارگران هپکو نیز قرار دارد.
 
۱۹ بهمن ماه جلسه‌ای با حضور وزرای اقتصاد و کار با حضور برخی مسئولین ملی و استانی برای حل مشکل تهاتر بدهی‌های هپکو برگزارشده بود که به گفته علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب بعد از این نشست وزیر اقتصاد نامه ای به معاون اول رئیس جمهور برای تقاضای استفاده از بند «و» قانون بودجه سال ۹۹ برای تهاتر بدهی هپکو نوشته و این درخواست باید در در هیات دولت به تصویب رسد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا  ، تاریخ انتشار:   29 بهمن  1399  ، کدخبر: 1709208، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
دمتون گرم که این همه در این زمینه ها پیگیر ماجرا هستید تا مردم رو اگاه کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین