پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
صبح امروز در مراسمی با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد و جمعی از مدیران شهری از ۳۲ آتش نشان مشهدی که در عملیات اطفاء حریق گمرگ اسلام قلعه حضور داشتند تقدیر شد.
شعار سال: مراسم تجلیل از آتش‌نشانان مشهدی شرکت کننده در عملیات اطفای حریق گمرک اسلام قلعه افغانستان با حضور جابر انصار سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در این مراسم گفت: در حادثه حریق گمرک اسلام قلعه افغانستان ۱۱دستگاه خودرو و ۳۲ نفر از همکاران آتش‌نشان مشهدی اعزام شدند.

وی ادامه داد: در آن موقعیت خطرناک همکاران ما توانستند به براداران و خواهران‌مان در افغانستان کمک کنند و نشان دهند پیوند این دو کشور ناگسستنی است.

استقرار سایت آتش‌نشانی در سه گمرک همجوار با ایران
جابر انصار، سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد، در مراسم تجلیل از آتش نشانان مشهدی اعزامی به افغانستان گفت: ایران و افغانستان خواهر‌های دوقلو هستند، برای اقدامات انجام شده جهت مهار آتش سوزی از معاون رئیس‌جمهور ایران، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، فرماندار تایباد و تمام مسئولان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: همچنین از پرسنل شجاع آتش‌نشان که زمانی که ما از آن فرار می‌کنیم، خود را به دل آتش می‌زنند، تشکر می‌کنم.

انصار تصریح کرد: این حادثه خسارات زیادی بر ملت افغانستان وارد کرد، اما می‌توان آن را به فرصت تبدیل کرد و زمینه همکاری دو ولایت و استان همجوار را مساعد کنیم و از دانش و تکنولوژی آتش‌نشانی مشهد برای ارتقا آتش نشانان مستقر در گمرکات استفاده کرده و اقدام به استقرار سایت آتش نشانی در سه گمرک همجوار با کشور ایران داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شهرآرا، تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۵۹۱۸۱، www.shahraranews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین