پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
قائم مقام رنو در خاورمیانه گفت: با شکل گیری جوینت ونچر با ایدرو همکاری ایران خودرو و سایپا ادامه خواهد داشت.

شعار سال: پیمان کارگر در نشست خبری دوشنبه خود اظهار کرد: همکاری رنو با ایدرو گارانتی اجرای سیاست های وزارت صنعت خواهد بود و ما به دنبال وصل کردن قطعه سازان خوب ایرانی به دنیای رنو نیسان هستیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه فعالیت نیسان در ایران، تصریح کرد: همکاری های نیسان با ایران از طریق همین جوینت ونچر پیگیری خواهد شد و هنوز نیسان در حال برنامه ریزی برای نحوه حضور خود در ایران است.

کارگر درباره قیمت گذاری شورای رقابت، بیان کرد: طبیعتا ما باید به قوانین احترام بگذاریم و اگر فرمول شورای رقابت پذیرفته شده است ما از آن پیروی می کنیم. ما به دنبال این هستیم که خودروی با کیفیت با پایین ترین قیمت عرضه کنیم.

وی ادامه داد: هنر ما در این است که چگونه می توانیم با کار کردن روی همه قسمت های زنجیره تولید، قیمت را کاهش و کیفیت را افزایش دهیم.

کارگر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه همکاری همزمان رنو با ایدرو و دو خودروساز بزرگ ایران شاءبه انحصاری بودن را ایجاد کرده است، گفت: وقتی گفتیم رنو می خواهد شریک استراتژیک صنعت خودروی ایران باشد یعنی رنو به دنبال توسعه کیفیت و رقابت است.

قائم مقام رنو در خاورمیانه افزود: رنو نتوانست در زمان تحریم همه کارهایی که می خواست را در ایران انجام دهد. اما برای ادامه همکاری با دو خودروساز ایران دچار محدودیت هایی بودیم که به همین خاطر جوینت ونچر تازه شکل گرفت.

کارگر در پاسخ به پرسشی دیگر درباره میزان مشارکت قطعه سازان ایرانی در تولیدات رنو، توضیح داد: سیاست رنو نیسان در دنیا ساخت داخل ۶۰ تا ۸۰ درصد است اما در ایران برای خودروی ال۹۰ تا کنون ۶۰ درصد بوده و برای ساندرو ۴۰ درصد است. برای خودروهای جدید هم ۶۰ قطعه ساز ایرانی درگیر هستندکه برخی از آنها برای فعالیت های جهانی رنو نیسان انتخاب خواهند شد.

قائم مقام رنو در خاورمیانه در پاسخ به این پرسش که چرا نسل جدید خودروهای رنو در ایران تولید نمی شود، تصریح کرد: نسل جدید داستر و سیمبل در ایران تولید خواهد شد که هنوز در هیچ کجای دنیا تولید نشده است. زیرا اگر ما نخواهیم نسل جدید را تولید کنیم امکان صادرات نخواهیم داشت.

وی درخصوص قیمت و تولید کوئید در ایران گفت: من به شخصه ترجیح می دهم کوئید در ایران خودرو تولید شود و به احتمال زیاد تولید این خودرو در ایران خودرو نهایی خواهد شد.

کارگر ادامه داد: این خودرو یا قیمت حدود ۳۰ میلیون تومان تولید و عرضه خواهد شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 26 مهر 1395، کد مطلب: 233362:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین