پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۲۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اتصال سامانه ثبت مالکیت معنوی این سازمان به سامانه سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی خبر داد.

شعار سال: ذبیح الله خداییان، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آخرین جلسه شورای عالی قوه قضاییه در سال ۹۹  از اتصال سامانه ثبت مالکیت معنوی این سازمان به سامانه سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی خبر داد و گفت: با پیگیری‌های فشرده صورت گرفته از این پس ثبت جهانی اسناد مالکیت معنوی از طریق سامانه سازمان ثبت مالکیت معنوی ایران امکان‌پذیر است.
 
وی افزود: برای اولین بار در سایت سازمان جهانی ثبت مالکیت معنوی، زبان فارسی نیز به زبان‌های آن افزوده شده است. پیش از این برای ثبت جهانی مالکیت علامت ها، نیاز به طی مراحل دشوار و مکاتبات متعدد بود که با این اتفاق این روند بسیار آسان شده است.
 
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین با اشاره به ثبت مالکیت معنوی ۴۰۰ هزار علامت در این سازمان از راه اندازی سرویس هوشمند شناسایی علامت‌ها با استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از ثبت علامت‌های مشابه خبر داد.
 
«راه اندازی سرویس استعلام الکترونیک بین دفاتر ثبت و سازمان جنگل ها» از دیگر اقدامات سازمان ثبت برای حرکت به سوی هوشمندسازی و کاهش مکاتبات زمان‌بر اداری در این مجموعه بوده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  25 اسفند  1399  ، کدخبر: 1052287، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
هر ارگاني كه به ارگان بين المللي بالا دست خودش بپيونده واقعا ميتونه خيلي خيلي مثمر ثمر باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین