پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۶۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
در نخستین جلسه کمیته علمی طب ایرانی و مکمل در کرونا، ورود دستورالعمل‌های طب ایرانی به طرح‌های پیشگیرانه و پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در کرونا، تصویب شد.
شعار سال: در نخستین جلسه کمیته علمی طب ایرانی و مکمل در کرونا، ورود دستورالعمل‌های طب ایرانی به طرح‌های پیشگیرانه و پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در کرونا، تصویب شد.

در این نشست که با حضور نمایندگان تام‌الاختیار معاونت بهداشت، تحقیقات و فناوری و سازمان غذا و دارو و دو نماینده از مجلس شورای اسلامی برگزار شد، دکتر نفیسه حسینی یکتا، مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گزارش کاملی از اقدامات انجام‌شده برای استفاده از ظرفیت‌های طب ایرانی در بحران کرونا ارائه کرد و راهکار‌های موجود برای تسهیل و تسریع روند بهره‌گیری از این ظرفیت غنی در کنار طب رایج، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دستورالعمل‌های مورد تایید دفتر طب ایرانی و مکمل در پیشگیری و کمک به درمان کووید ۱۹ برای معاونت بهداشت به‌منظور بهره‌برداری از آن‌ها در دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و طرح‌های پیشگیرانه، از جمله طرح شهید سلیمانی و ارائه طرح‌های پژوهشی کرونا با رویکرد طب ایرانی برای بررسی به معاونت تحقیقات و فناوری، از مصوبات نخستین نشست کمیته علمی طب ایرانی و مکمل در کرونا بود و مقرر شد در نشست بعدی، راهکار‌های تسهیل ورود طب ایرانی به حوزه درمان مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است، کمیته علمی طب ایرانی و مکمل کرونا با دستور وزیر بهداشت ذیل شورای سیاستگذاری طب ایرانی و مکمل و به‌منظور تصمیم‌گیری در خصوص نحوه بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های طب ایرانی و مکمل در بحران کرونا تشکیل شده و معاونان ستادی، دو نماینده مجلس و برخی از روسای دانشکده‌های طب ایرانی کشور در آن عضو هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۲۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۴۷۲۱۷۸، www.tasnimnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
0
بالاخره در زمینه طب سنتی زور رسانه ای اون ها چیره شد بر طب اصلی... تبریزیان هم ایشاله میکنیم وزیر بهداشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین