پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
سخنگوی کمیسیون تلفیق در مجلس گفت: در بودجه سال جدید تاکید زیادی بر حوزه مسکن انجام شده و برای تسهیلات بانک‌ها هم تکلیف شده است.
شعار سال: «رحیم زارع»، نماینده مردم آباده و سخنگوی کمیسیون تلفیق در مجلس،  در پاسخ به این سوال با توجه به اینکه در شرایط کرونا به سر می‌بریم بودجه ۱۴۰۰ چقدر مشکلات معیشتی مردم را حل می‌کند، گفت: با توجه به درآمد پایداری که در حوزه منابع شناسایی شده است سال جدید با توجه به شرایط کرونا می‌تواند در حوزه‌های کسب و کار و مناطقی که محروم هستند، سال بهتری باشد و ایجاد اشتغال کند که بر معیشت مردم اثر می‌گذارد. بودجه کرونا هم در کنار بودجه سلامت و واردات دارو و تجهیزات پزشکی دیده شده که بودجه مستقلی است. در بودجه سال جدید تاکید زیادی بر حوزه مسکن انجام شده و برای تسهیلات بانک‌ها هم تکلیف شده است.
 
نیاز به قانون جدید نداریم/ برای ارائه تسهیلات، برای بانک‌ها تکلیف تعیین کردیم

او ادامه داد: در حوزه کسب و کار‌های کوچک به ویژه مناطق محروم توسط کمیته امداد و بهزیستی و بنیاد برکت و بسیج سپاه وام ازدواج و حوزه‌های آموزشی و بازنشستگان کشوری و لشکری و حمایت از ایثارگران، اقداماتی انجام شده است بودجه ۱۴۰۰ با بودجه سال‌های قبل تفاوت چشمگیری دارد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق در رابطه با اینکه چه قوانینی در سال جدید نیاز به اصلاح دارد، گفت: ایرادی که در نظام اجرایی، حوزه تقنین و قوه مجریه وجود دارد، تنقیح قوانین است. مازاد قوانین را در همه حوزه‌ها شاهد هستیم نیاز به قانون جدید نداریم بلکه باید برخی از قوانین اصلاح شود.

زارع در پیام نوروزی به مردم گفت: سال نو را به همه مردم تبریک می‌گویم و امیدوارم که سالم و سلامت باشند و هرچه زودتر کرونا به پایان برسد. از مردم می‌خواهم که پروتکل‌ها را رعایت کنند تا از این وضعیت اضطراری و خطر ویروس کرونا، بیرون بیاییم.

او در رابطه با اولویت‌های خود برای مردم در سال ۱۴۰۰ گفت: بودجه‌هایی که برای مناطق محروم دیده شده در حوزه آب و برق و راه روستایی انشاالله اجرایی شود، زیرا سال جدید سال روستا‌ها و مناطق محروم است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۵۰۱۰، www.borna.news
اخبار مرتبط
برچسب ها: بودجه ، مجلس ، قانون ، کرونا
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
0
0
من که میدونم این بودجه هیچ تغییری نکرده فقط دولت قدرت ابراز وجد به مجلس از نظر رسانه ای داده خندم میگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین