پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
«شمریت مئیر» روزنامه نگار اسرائیلی، محتوای دیدار چند روز پیش «ناداو آرگمان» رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک)، با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را فاش کرد.

  شعار سال: به نقل از رأی الیوم؛ این روزنامه نگار که به عنوان نویسنده در روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» کار می کند، به نقل از «جبرئیل راجوب» یکی از اعضای کمیته مرکزی جنبش فتح، گفت: «پیش ما آمد و همه ما را تهدید کرد».
 
به گفته «مئیر»، راجوب جامعه اسرائیلی را جامعه ای فاشیستی توصیف کرد و همچنین نتانیاهو را مورد انتقاد قرار داد و گفت: نتانیاهو از موسولینی بدتر است.
 
در رابطه با واکنش «ابومازن» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، بنا بر گزارش روزنامه نگار اسرائیلی؛ راجوب اظهار داشت که ابومازن به ناداو گفته است: قهوه شما را نوشیدم، خدا با شما است،.
 
خاطرنشان می شود؛ آرگامان رئیس شاباک اسرائیلی، از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته بود در صورت مشارکت حماس، انتخابات آینده فلسطین را لغو کند.
 
کانلی عبری «کان» به نقل از یک منبع فلسطینی گفت: «رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در خواست آرگامان را رد کرده است».
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  شفقنا ، تاریخ انتشار: 1 فروردین 1400، کدخبر: 1117676، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین