پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۳۴۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
رسول جهانگیری، رییس اتاق اصناف اصفهان گفت که دستورات مقام‌های مسئول برای کاهش قیمت مرغ بیشتر جنبه رسانه‌ای دارد و سال گذشته نیز چنین دستوراتی صادر کردند، ولی موفق به کنترل قیمت مرغ نشدند.

شعار سال:رسول جهانگیری، رییس اتاق اصناف اصفهان گفت که دستورات مقام‌های مسئول برای کاهش قیمت مرغ بیشتر جنبه رسانه‌ای دارد و سال گذشته نیز چنین دستوراتی صادر کردند ولی موفق به کنترل قیمت مرغ نشدند.
 
جهانگیری با بیان اینکه برای قیمت مرغ هرچه از زمان شب عید فاصله بگیریم وضعیت بهتر خواهد شد، گفت که در روزهای پایانی سال۹۸ هم قیمت مرغ با افزایش ۱۰ هزارتومانی مواجه شد و مسئولان با دستور به‌دنبال کاهش قیمت بودند  اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسیدند.
 
رییس اتاق اصناف اصفهان افزود که این اتفاقات به این معناست که دستورات مصوب اجرا نمی‌شوند و بیشتر دارای بازخورد رسانه‌ای است و طبق این تجربه نتیجه می‌گیریم در این موضوع بحث عرضه و تقاضا بر قیمت موثر است.
 
جهانگیری دلیل گرانی مرغ را ناشی از کمبود مرغ عنوان کرد و گفت دلیل اینکه مدتی با مشکل کمبود مرغ مواجه بودیم، کمبود نهاده‌های دامی بود.
 
رییس اتاق اصناف اصفهان همچنین گفت که ظرفیت این را داریم که مرغ را تولید و حتی صادر کنیم ولی فقط نیاز به این موضوع است که میزان تولید و نیاز را پیش‌بینی کنیم.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1400، کدخبر: 104378، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
0
0
همین بی کارکرد بودن اقدامات وزارت صمت مردم رو هم در صفوف مرغ به جون هم انداخته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین