پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
سخگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه توزیع واکسن کرونا در بین مردم رایگان خواهد بود، گفت: ارائه مجوز واردات واکسن کرونا به شرکت‌های خصوصی تنها توسط سازمان غذا و دارو صادر می‌شود.

شعار سال: سیما سادات لاری در خصوص نظارت بر واردات واکسن کرونا توسط شرکت‌های خصوصی گفت: به شرکت‌های خصوصی که مجوز واردات واکسن کرونا داده شده، اعلام شده است که فقط واکسن هایی که مورد تایید وزارت بهداشت است را وارد کنند و مطمئنا واکسن کرونا از کشورهای ایالات متحده آمریکا و انگلیس وارد نخواهد شد.

وی افزود: ارائه مجوز واردات واکسن کرونا به شرکت‌های خصوصی تنها توسط سازمان غذا و دارو صادر می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این‌که قیمت واکسن کرونا در کشورهای مختلف متفاوت است، گفت: البته شرکت‌های خصوصی ممکن است بتوانند با هزینه‌ کمتری واکسن کرونا را وارد کنند و ضمنا تامین هزینه‌ توسط سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود.

لاری با تاکید بر اینکه واکسن کرونا برای هموطنان رایگان خواهد بود، اظهار کرد: در حال حاضر عرضه و تقاضا در زمینه‌ واکسن کرونا در سراسر جهان متناسب نیست و در واقع میزان تقاضا بسیار بیشتر از عرضه است.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین در خصوص اولویت‌بندی تزریق واکسن و روند واکسیناسیون براساس سند ملی واکسیناسیون کووید-19 بیان کرد: واردات واکسن کرونا و تزریق به گروه‌های هدف تا زمانی که واکسن داخلی آماده شود در دستور کار ستاد ملی مقابله با کرونا و  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار دارد.

وی بیان کرد: توجه جدی به تولید داخلی واکسن کروناست مهم‌ترین راهی است که کشور ما در پیش گرفته و امیدواریم در یکی دو ماه آینده به مرحله‌ تولید گسترده واکسن داخلی برسیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 11 فروردین 1400، کد خبر: 571790، www.ana.press.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین