پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
معاون مسکن و ساختمان از احتمال تصویب لایحه اجاره‌داری حرفه‌ای در بهار امسال خبر داد و گفت: واحد‌های تکمیل شده، طرح اقدام ملی مسکن در ۶ ماه نخست امسال و قبل از پایان کار دولت دوازدهم افتتاح می‌شود.
شعار سال: «محمود محمودزاده» درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای چند ماه باقی‌مانده دولت دوازدهم در حوزه مسکن و ساختمان، افزود: اقدام‌های زیربنایی مهمی در ۲ سال گذشته انجام شد که عمده آن‌ها شامل موضوع افزایش تولید مسکن بود.

وی اظهار داشت: علاوه بر پروژه طرح اقدام ملی مسکن، تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌ها بسته شد، همچنین برای دهک‌های نخست تا سوم نیز برنامه‌های مختلفی برای تامین مسکن حمایتی تعریف شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تولید یک میلیون واحد مسکونی برنامه‌ریزی شده است که هر زمان منابع آن به‌ویژه تسهیلات بانکی فراهم شود، قابلیت اجرایی خواهند یافت.

وی خاطرنشان‌کرد: عملیات اجرایی بیش از ۵۰۴ هزار واحد در روز‌های پایانی پارسال آغاز شد که در مراحل مختلف اجرا قرار دارند.

محمودزاده خاطرنشان‌کرد: در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ در چند مرحله، افتتاح طرح اقدام ملی مسکن به انجام خواهد رسید.
 
پیگیری و به جریان افتادن لایحه اجاره‌داری حرفه‌ای

وی ادامه‌داد: بر اساس نیازسنجی‌ها، تامین زمین برای پنج سال آینده در زمینه تولید مسکن انجام و به همه استان‌ها ابلاغ شده است؛ این‌کار با این هدف انجام شده است تا جریان تولید مسکن دچار وقفه نشود.

این مقام مسوول، پیگیری و به جریان افتادن لایحه اجاره‌داری حرفه‌ای را از دیگر اقدام‌های مهم دولت در حوزه مسکن برشمرد و گفت: لایحه اجاره‌داری حرفه‌ای برای کمک به تثبیت و حرفه‌ای شدن بازار اجاره، مدتی است به دولت ارائه شده و هم‌اکنون نیز در کمیسیون‌های تخصصی دولت است که امیدواریم در بهار سال‌جاری به تصویب برسد.

محمودزاده، لایحه اجاره‌داری حرفه‌ای را ایجاد ساختاری جدید برای تثبیت و ساماندهی بازار اجاره، عنوان کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۲۸۰۲۷۰، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
0
بعيد ميدونم ايران بتونه در زمينه مسكن ايراني هارو بي نياز يا كم نياز تر از ايني كه هست بكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین