پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
هر چند مرحله اول بررسی صلاحیت‌ها امروز به پایان می‌رسد و خبر‌ها از برخورد جدی و بدون اغماض مراجع چهارگانه با تخلفات برخی از کاندیداهاست، اما شنیده‌ها حاکیست فشار‌های مختلفی برای تغییر نظر در استعلام‌های چهارگانه برای تائید صلاحیت برخی از کاندیدا‌ها انجام گرفته است، اما فرمانداران شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد اجازه ندهند که این فشار‌ها تغییر نظری در استعلام‌های چهارگانه ایجاد کند!
شعار سال: هیات‌های اجرایی و نظارت تعارفات خود با کاندیدا‌های انتخاباتی را کنار بگذارند. خواسته بحق مردم قطع دست برخی از سودجویانی است که تنها هدف آن‌ها چپاول منابع شهری است. هر چند مرحله اول بررسی صلاحیت‌ها امروز به پایان می‌رسد و خبر‌ها از برخورد جدی و بدون اغماض مراجع چهارگانه با تخلفات برخی از کاندیداهاست، اما شنیده‌ها حاکیست فشار‌های مختلفی برای تغییر نظر در استعلام‌های چهارگانه برای تائید صلاحیت برخی از کاندیدا‌ها انجام گرفته است، اما فرمانداران شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد اجازه ندهند که این فشار‌ها تغییر نظری در استعلام‌های چهارگانه ایجاد کند!
 
در بررسی صلاحیت‌ها هیچ اغماض و چشم پوشی نداشته باشید

مردم از هیات‌های نظارت بر انتخابات هم انتظار دارند علاوه بر استعلام‌های چهارگانه، برخی دیگر از کاندیدا‌های چراغ خاموش را هم که با انواع ترفند‌ها بدنبال غارت منابع شهری هستند را شناسایی و نسبت به حذف آنان از گردونه انتخابات اقدام کنند.

این برخورد‌ها اگر بدون تعارف صورت گیرد در آینده نزدیک نخواهیم شنید که فلان عضو شورا به اتهام اختلاس و... بازداشت شده است. آقای نماینده مجلس، با توجه به اینکه هیات‌های نظارت توسط شما منصوب شده اند هم حواستان باشد که عاقبت نماینده گذشته نصیبتان نگردد و در بررسی صلاحیت‌ها هیچ اغماض و چشم پوشی نداشته باشید حتی اگر افرادی که نزدیک به شما هستند رد صلاحیت شوند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از نگین غرب استان تهران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
انتخابات سالم=جامعه عاری از فساد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین