پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
کمیسر اتحادیه اروپا در امور بشردوستانه و مدیریت بحران گفت: کیفیت خدماتی که در بهزیستی کرمان نسبت به پناهجویان افغانی ارائه می شود بسیار بالا و خوش نامی ایران یک بار دیگر اثبات شده است.

شعارسال: کریستوس استیلیانیدس در بازدید از بهزیستی کرمان و روند ارائه خدمات به پناهجویان اظهار کرد: به دلیل این‌که پیشینه پزشکی دارم می‌توانم بررسی و ارزیابی کنم کیفیت خدماتی که اینجا ارائه می‌شود بسیار بالاست و خوش‌نامی ایران یک بار دیگر اثبات شده است.

وی افزود: این موضوع را تصدیق می‌کنم که این مرکز و تمام فعالیت‌های آن براساس استاندارهای بین‌المللی خدمات ارائه می‌کند و من بسیار تحت تاثیر خدمات و گستردگی آن قرار گرفتم به همین دلیل از طریق رسانه‌ها به ویژه به کشورهای اروپایی خواهم رساند و مطمئنا پیغام اصلی من به کسانی است که در کشورهای اروپایی مالیات پرداخت می‌کنند و به کمیساری‌ها منتج می‌شود تاکید می‌کنم که مالیات آن‌ها برای هدف والایی خرج می‌شود.

وی گفت: مهمترین پیغام ادامه روند چنین کمک‌هایی است و پیام دومی که به همراه می‌برم این است که مسوولین و مردم ایران بار دیگر خوشنامی خود را اثبات کردند.

کمیسر اتحادیه اروپا در امور بشردوستانه بیان کرد: پیغام سیاسی مهم این است که مردم ایران شایستگی قرار گرفتن در مرکز مهمترین فعالیت‌ها در سطح دنیا را دارند.

وی تصریح کرد: اروپا و ایران بر روی ارزش‌های والای انسانی ازجمله نوع دوستی و پذیرش افراد پناهنده در سطح برابری قرار دارند و ایران تجربه 40 ساله در میزبانی از پناهجویان را دارد.

وی خاطرنشان کرد: تبریک می‌گویم به تمام پرسنل سازمان بهزیستی ایران و کرمان که خدمات را در بهترین کیفیت برای ایرانی ها و در همان سطح برای غیرایرانی‌ها و افغان‌ها انجام می‌دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 2 آبان 1395، کدمطلب: 95080201563 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین