پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
محمدباقر نوبخت حقیقی رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان از منطقه دوم ازادراه تهران- شمال بازدید کرد.
شعار سال: در جریان این باز دید مقرر شد تا پایان خردادماه از تونل البرز با بیش از ۶ کیلومتر به عنوان طولانی‌ترین تونل آزاد راهی کشور بهره‌برداری شود.

نوبخت حقیقی در این مراسم بر ضرورت اتمام سریع‌تر این پروژه تاکید کرد.

همچنین در جلسه‌ای که در حاشیه بازدید از آزاد راه تهران شمال برگزار شد، مقرر شد سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تونل البرز تخصیص دهد.

با افتتاح تونل البرز، مسیر این آزاد راه ۶ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

آزاد راه تهران –شمال دارای چهار منطقه است که منطقه ۱ و ۴ آن پیش از این افتتاح شده و بیش از ۷۵ درصد منطقه ۲ آن نیز در طول دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده است.

وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان مکلف شدند برنامه زمان بندی تکمیل بخش دوم آزادراه تهران- شمال را به سازمان برنامه و بودجه ارایه دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۲۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۲۹۸۶۷۸، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین