پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
گاهی برخی از نیرو‌های خوب مدیریتی و سیاسی کشورمان با ندانم کاری و هیجانات لحظه‌ای، سخنانی را بر زبان می‌آورند که حتی با وجود داشتن رگه‌هایی از حقیقت، نباید بیان می‌شد. یعنی چه که عضو هیات رئیسه مجلس مدعی است که نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان بوده و ادامه پیدا کرده، آمده‌ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم؟ اگر انقلاب بر این نهاد بنا شده باشد که کار به جای باریک می‌کشد. ادبیات ساحت مدیریتی و سازمانی، بعضا قابل تعمیم و استفاده در ساحت سیاسی نیست جناب قاضی زاده.
شعار سال: نه ثبت‌نام‌ها شروع شده و نه تکلیف تایید و رد صلاحیت‌ها معلوم است. اما همچنان که نامزد‌های اصلی و تعیین کننده هنوز تصمیم خود را اعلام نکرده‌اند، نامزد‌های اصطلاحا درجه دومی که پا به میدان گذاشته‌اند، می‌تازند و مدام در رسانه‌ها اظهارنظر می‌کنند. یکی مثل پزشکیان برای جریان سیاسی متبوع خود خط و نشان کشیده و تاکید می‌کند که نه پوششی است و به نفع کسی کنار می‌رود. یکی هم مثل رستم قاسمی با حضور در تلویزیون و اظهاراتش حاشیه‌ساز می‌شود. یکی مثل عارف به هر دری می‌زند تا سازوکار انتخاباتی را متوجه خود کند. یکی هم ....

یکی از تازه‌ترین اظهارنظر‌ها را، اما قاضی‌زاده هاشمی بیان کرده است. این نایب رئیس مجلس که آماده ورود به رقابت‌های انتخاباتی است، می‌گوید: «از من پرسیدند رقیب شما در انتخابات کیست؟ گفتم رقیبم رضاخان است. چون نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان بوده و ادامه پیدا کرده، آمده‌ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم.»

​​​​او تاکید می‌کند که «آموزش‌وپرورش، کنکور، بانک و سازمان برنامه و بودجه رضاخانی هست و بعد از اینکه انقلاب ترومنی و نظریات الوین تافلری هم به کشور آمد تشدید شد.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۶۰۲۲، www.didbaniran.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
انتخابات 1400 به هيچ عنوان جاي اميدي براي ملت شريف ايران باقي نذاشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین