پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۴۰۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
وزیر آموزش و پرورش در خصوص نگرانی برخی دانش‌آموزان و خانواده‌های‌شان از برگزاری امتحانات حضوری، گفت: جلسه‌ای با ستاد ملی کرونا و قرارگاه در هفته آینده داریم و وضعیت را مرور می‌کنیم؛ اگر تغییراتی لازم باشد، تغییر می‌دهیم.
شعار سال: محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص گلایه تعدادی از دانش‌آموزان و خانواده‌های‌شان نسبت به برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم، اظهار کرد: جای نگرانی نیست و با تمام توجه، موضوع دانش‌آموزان را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: جلسه‌ای را در هفته آینده با ستاد ملی کرونا و قرارگاه داریم و وضعیت را مرور می‌کنیم؛ اگر تغییراتی لازم باشد، تغییر می‌دهیم.

حاجی‌میرزایی تصریح کرد: حکم قانونی این است که امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزار شود و علتش هم این است که منفعت دانش‌آموزان از این طریق بهتر حاصل می‌شود، اطمینان بخش‌تر است و آرامش بیشتری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اگر در زمان برگزاری امتحانات، با محدودیت مواجه شویم، تصمیم دیگری خواهیم گرفت، گفت: یعنی ممکن است زمان برگزاری امتحانات این دو پایه را به تأخیر بیندازیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فارس، تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۲۰۹۰۰۰۸۴۱، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
من اصلا حالم با این وزیر خوب نیست ایشون خیلی هوای مدارس غیر انتفاهی رو داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین