پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
قانون جدید انتخابات دیروز رسما توسط شورای نگهبان تایید شد و رییس نهاد‌های عمومی غیر دولتی در سطح ملی و فرماندهان عالی نیرو‌های مسلح با جایگاه سرلشگری و بالاتر رجل سیاسی شناخته شدند. آیا دکتر سعید محمد با درجه سرتیپ دومی و با جایگاه سرلشگری بیش از ۸ سال، از زمان مدیرعاملی سپاسد تا فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء، طبق قانون انتخابات ریاست‌جمهوری رجل سیاسی محسوب نمی‌شود؟

شعار سال:قانون جدید انتخابات دیروز رسما توسط شورای نگهبان تایید شد و رییس نهادهای عمومی غیر دولتی در سطح ملی و فرماندهان عالی نیروهای مسلح با جایگاه سرلشگری و بالاتر رجل سیاسی شناخته شدند.

دکتر سعید محمد با درجه‌ی سرتیپ دومی و با جایگاه سرلشگری بیش از ۸ سال، از زمان مدیرعاملی سپاسد تا فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء، طبق قانون انتخابات ریاست‌جمهوری رجل سیاسی است.‌

در نیروهای مسلح تفاوت درجه با جایگاه، امری متعارف است و برخی از فرماندهان دارای جایگاه سرلشکری به جهت رعایت سلسه مراتب با درجه پایین تر مشغول بکار بوده و البته فرماندهان ارشد نظامی نیز با درجه سرلشگری در جایگاه بیستم و بیست و یکم برابر با سپهبد و ارتش‌بدی فعالیت دارند.

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین