پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از ورود مدیریت بحران به موضوع مبارزه با ملخ‌ها در ۱۰ استان کشور خبر داد.

  شعار سال:اسماعیل نجار ، درباره ورود ملخ‌ها به برخی از استان‌ها در نیمه جنوبی کشور و خسارات آنها به بخش کشاورزی و باغی گفت:  در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حفظ نباتات دارای مسئولیت هستند، اما با توجه به درخواستی که از سازمان مدیریت بحران کشور شد، جلسه‌ای در این خصوص تشکیل دادیم.
 
وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد از محل اعتبارات مدیریت بحران کشور ۸۰۰ میلیارد ریال برای مبارزه با آفت ملخ در استان‌های کرمان، فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، خراسان جنوبی و خراسان رضوی تعلق بگیرد.
 
رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه درخواست این رقم برای تامین به دولت ارسال شده است، گفت: پس از تامین، این مبلغ در اختیار استانداران و سازمان حفظ نباتات قرار خواهد گرفت تا نسبت به انجام اقدامات خود برای مبارزه با آفت ملخ هزینه کنند.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1400، کدخبر:1400021509878 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین