پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۴۱۷۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
درستی، عضو هیئت رئیسه اتاق اصناق ایران و تهران و رئیس اتحادیه صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفت: به همکاران صنفی کارشناس توصیه می‌شود بدون اغماض و به صراحت اعلام کنند که کالا اصلی است یا غیر اصلی و اجازه ندهند که سود سرشاری به جیب متخلفان برود.
شعار سال: ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران درخصوص تخلف معدود شرکت‌های وارد کننده تلفن همراه از بابت واردات و عرضه کالا‌های غیراصلی از مسئولین ذیربط خواستار پاسخگوئی و بر خورد قاطع در چارچوب قانون با شرکت‌های متخلف شد.

نماینده وزیر صمت دراصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران ضمن اظهار تاسف از تخلف چند شرکت وارد کننده تلفن همراه بیان داشت: متاسفانه در زمانی که کشور درشرایط بد تحریم‌های اقتصادی ظالمانه دشمن قرار دارد، عده‌ای سود جو با تخلف و تقلب دانسته مبادرت به واردات کالا‌های غیراصلی نموده و باتوجه به نیاز جامعه موجبات ضرر و زیان کسبه شریف می شوند که در دوران کرونا این روز‌ها در شرایط سخت و بد اقتصادی قرار دارند از طرف دیگر بیغما رفتن حق و حقوق و سرمایه مصرف کنندگان شده اند.

وی اظهارداشت: بدتر آنکه در بعضی مواقع کارشناس یک مرجع رسمی بدون تامل اظهار نظر رسمی نموده اند که کالا چند شرکت ضعیف است. این موضوع بحدی جای تعجب دارد که این شرکت‌ها کالای غیر اصلی را بجای اصلی با ارز بانکی به تعداد چندین هزار توزیع نموده و سود سرشاری از این کار بدست اوردند به همکاران صنفی کارشناس توصیه می‌شود بدون اغماض و به صراحت اعلام کنند که کالا اصلی است یا غیر اصلی و اجازه ندهند که سود سرشاری به جیب متخلفان برود.

رئیس اتحادیه به همکاران صنفی کارشناس توصیه می‌شود بدون اغماض و به صراحت اعلام کنند که کالا اصلی است یا غیر اصلی و اجازه ندهند که سود سرشاری به جیب متخلفان برود.، تصویر و تلفن همراه تهران با اشاره به جلسات متعدد بامسئولین و قبول متولیان از پیدایش این تخلف خواستار بررسی و ابطال مجوز‌های شرکت‌های متخلف و جبران خسارت کسبه شریف و مصرف کنندگان شد.

درستی افزود: تازمانی که با این قبیل اعمال مبارزه نشود و عده‌ای خاص براحتی و بدون دغدغه در بازار جولان دهند شرکت‌های سلامت محور امکان رقابت نداشته و متضرر می شوند که نهایتا دولت و فروشنده و مصرف کننده زیان می‌بینند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۲۶۹۳، www.otaghasnaftehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
ای بابا اولا ارزهای دولتی دست مردم نیست که وراد کننده باشند پس واردکننده ها مردم عادی و کسبه نیستن این اولا ثانیا چطور یه کالا بخوای از گمرک ترخیص کنی پیر ادمو درمیارن و اینهمه کالای دپو شده دایم که اجازه ترخیص داده نمیشه ولی این هفت خان برای این وارد کننده نبوده عزیزم معلومه دیگه دست چه کسانی بوده این واردات و عما نم یتونید بدون اغماض اعلام کنید اسم کسی رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین