پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۴۲۶۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
رئیس دانشگاه فرهنگیان، از اعلام موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، با جذب تعداد ۲۵ هزار نفر دانشجوی متعهد خدمت در این دانشگاه از طریق کنکور سراسری خبر داد.
شعار سال : حسین خنیفر اظهار داشت: طی مذاکرات و مکاتبات صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، این سازمان به استناد تبصره (۱) ماده (۲۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و بند (ب) ماده (۶۳) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، موافقت اصولی خود را با جذب تعداد ۲۵۰۰۰ نفر دانشجوی متعهد خدمت در دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در نامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور به وزارت آموزش و پرورش آمده است: مجوز نهایی، پس از تامین اعتبار مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، استخدام و هزینه‌های آموزشی افراد با رعایت بند (ث) ماده (۷) قانون برنامه ششم توسعه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و در چارچوب مواد (۹) و (۱۸) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، صادر خواهد شد.

خنیفر در پایان بر آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای استقبال از پذیرفته شدگان کنکور سراسری طی سال جاری در این دانشگاه، تاکید کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۰۳۷۲۰، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین