پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
نمایندگان مجلسی به منظور رفع ابهامات، مجددا لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها ارجاع دادند.
شعار سال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در خصوص لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را بررسی کردند، اما به دلیل ابهامات موجود، نمایندگان مجددا این لایحه را به کمیسیون ارجاع دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی این لایحه تصریح کرد: شورای نگهبان ایرادات و ابهامات کلی را به این لایحه وارد دانسته و وارد سایر جزئیات نشده است، اما خود کمیسیون مجددا برخی از مواد را بررسی کرده است. بهتر است مجددا این لایحه به کمیسیون باز گردد و ابهامات پیش آمده مرتفع گردد. امروز وظایف و اختیارات شهرداری‌ها یک معضل جدی در سطح کشور است که باید در بررسی این لایحه توجه بیشتری به آن شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۲۲۹۲۰۵۹۰، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
0
من حس میکنم اون روحیه انحصار طلبی در قدرت قالیباف نمیتونه بار کنه ایشون رییس مجلسی باشه برامده از رای ندادن مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین