پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۳۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
اگر بخواهیم شرایط کنونی پتروشیمی را نیز در کوتاه‌ترین شکل ممکن توصیف کنیم شاید "انتصاب مدیران بیگانه با این صنعت و بی انگیزگی بدنه کارشناسی. "یکی از مهمترین علل افزایش نارضایتی هانسبت به این صنعت است.

شعار سال:نظرسنجی اثرگذارترین مدیر حال حاضر صنعت پتروشیمی  هم در حالی بعد از  گذشت دو هفته و استقبال خوب مخاطبان عزیز "نفتی‌ها" به پایان رسید، که در نهاینت گزینه "هیچ‌کدام" نسبت به سایر گزینه‌ها با کسب ۳۶درصد آرا از سایر گزینه‌های موجود در این نظرسنجی پیشی گرفت.
 
نکته‌ای  که در این میان وجود دارد این است، حتی اگر بخواهیم شرایط کنونی پتروشیمی  را نیز در کوتاه‌ترین شکل ممکن توصیف کنیم شاید "انتصاب مدیران بیگانه با این صنعت و بی انگیزگی بدنه کارشناسی."یکی از مهمترین علل افزایش نارضایتی‌ها و سردی‌ها نسبت به این صنعت درآمدزا درکشور باشد.
 
البته پیشرفت چند وقت اخیر این صنعت بر کسی پوشیده نیست اما به قول کارشناسان تصور رسیدن به جایگاه نخست خاورمیانه وقبضه کردن بازار  خاور میانه و حتی دستیابی به بازار های جهانی تماما مربوط به دورانی بود که این صنعت را مردانی پرورش یافته از دل آن مدیریت می‌کردند و همانطور که  پیش از این نیز گفته شد بود برای  پیشرفت یک صنعت نیاز به مدیرانی است که با تحصیلات مزتبظ و تجربه کافی بالای سر کار باشند.
 
حال شاید بتوان گفت مهمترین آفت این روزهای این صنعت می‌تواند بی اعتمادی  و بی‌انگیزگی بدنه ای باشد که همواره جزو ارکان مهم ایجاد توسعه و پیشرفت در یک مجموعه است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی نفتی ها ، تاریخ انتشار: 29اردیبهشت 1400، کدخبر: 40636، www.naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین