پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۹۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
نماینده مردم اراک در مجلس خواستار بررسی تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری، دانشگاه آزاد و اتاق صنایع و معادن در مجلس شد.
شعار سال: محمدحسن آصفری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی تقاضای اولویت طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی گفت: نمایندگان مدتی است که درخواست تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری، دانشگاه آزاد و اتاق صنایع و معادن را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: ما مخالف نیستیم که وضعیت بیمه کارگران ساختمانی باید تعیین تکلیف شود، اما لازم است تحقیق و تفحص‌های مهم به ویژه تحقیق و تفحص از اتاق صنایع و معادن که پول زیادی در آنجا حیف و میل می‌شود هم در اولویت بررسی مجلس قرار گیرد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به این تذکر، گفت: زمانی که تحقیق و تفحص توسط نمایندگان ارائه می‌شود، ابتدا به کمیسیون مربوطه و در آنجا بررسی می‌شود.

وی افزود: معمولا مجلس در روز‌های سه شنبه گزارش‌های نظارتی، سوال از وزرا و تحقیق و تفحص‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر تحقیق و تفحصی به هیئت رئیسه مجلس ارائه شود، قطعا در دستور کار قرار می‌دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۸۴۰۳، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین