پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ابعاد تخلفات صورت گرفته در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان بسیار پیچیده است.

شعار سال: میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره اینکه فساد صندوق ذخیره فرهنگیان در زمان مسئولیت فانی رخ داده است و منطقی بود که خود وی پاسخگوی این تخلفات باشد و اینکه درنهایت چه کسی پاسخگوی این اختلاف خواهد بود، اظهارکرد: با توجه به آنچه که در مجلس مصوب شده است در حال حاضر تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی کمیته‌ای آغاز شده است که باید منتظر اعلام نتیجه در خصوص تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی این کمیته باشیم.

وی افزود: نتیجه کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان بدون شک مشخص خواهد که اختلاس در چه مقطع زمانی، در چه شرایطی و چگونه رخ داده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان 20 سال است که تشکیل شده است، تأکید کرد: کمیته تحقیق و تفحص مجلس در راستای مشخص کردن تخلفات صورت گرفته در این صندوق تمامی جوانب این پرونده را از ابتدای تشکیل این صندوق تا به امروز مورد بررسی قرار خواهد داد.

میرزاده با بیان اینکه شش ماه زمانی طبق قانون به مجلس برای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان زمان داده شده است، تأکید کرد: تحقیق و تفحصی که از سوی مجلس صورت می‌گیرد هیچ ارتباطی با شخص و فرد خاصی ندارد اما بعد از دستیابی به نتیجه نهایی بدون شک کمیته مجلس هر فردی را که در جریان این پرونده مرتکب تخلف شده است معرفی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: هر فرد خاصی در هر دوره‌ای اعم از وزیر و یا غیر وزیر اقدامات غیرقانونی را در صندوق ذخیره فرهنگیان انجام داده است باید پاسخگوی تخلفات خود باشد چه در آن سازمان حضور داشته باشد چه حضور نداشته باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: بدون شک پس از پایان تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان خاطیان این پرونده شناسایی و برای محاکمه به دستگاه قضائی معرفی خواهند شد.

میرزاده با بیان اینکه پرونده تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان ابعاد وسیعی دارد، خاطرنشان کرد: در جریان این پرونده اسامی هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، چندین شرکت و بانک سرمایه به عنوان متخلفان مطرح است که بدون شک پس از بررسی مجلس نتیجه قطعی در این باره مشخص خواهد شد.

وی تأکیدکرد: امیدوار هستیم که رسانه‌ها قبل از هر گمانه‌زنی اجازه دهند که مجلس کار تحقیق و تفحص خود را به خوبی انجام دهد تا مقصرین شناسایی شوند و مورد محاکمه قرار گیرند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 8 آبان 1395، کد مطلب: 238111:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین